شماره ۵۵۷ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۶ ارديبهشت
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

رقم جوایز اهدایی نهمين جشنواره منطقه‌ای «ژيار» در دو بخش مسابقه فيلم و عكس مشخص شد و قرار است ۱۵۳ ميليون ریال جايزه نقدی به برگزيدگان این جشنواره اهدا شود.


مجموعه انیمیشنی «خانواده سیمپسون» که به‌عنوان بلندترین سریال تلویزیونی شناخته می‌شود، دو فصل دیگر ادامه می‌یابد.   

تصاویر جدیدی از پشت صحنه و همچنین شخصیت‌های جدید پروژه سینمایی «جنگ ستارگان ۷» در فضای مجازی منتشر شد.

مجموعه‌ انیمیشن «حیات وحش» به کارگردانی علی درخشی به‌زودی از شبکه‌های افغانستان پخش خواهد شد. همچنین قرار است به‌زودی برنامه‌ قابل نصبی روی تلفن‌های همراه وارد بازار شود تا بدین وسیله جدیدترین انیمیشن‌های «دیرین دیرین» و «حیات وحش» به صورت رایگان در اختیار کاربران
 قرار بگیرد.

مارتین اسکورسیزی درحال پشت سر گذاشتن آخرین روزهای فیلمبرداری فیلم «سکوت» در تایوان است.

ژولیت بینوش بازیگر شناخته‌شده فرانسوی در نقش نویسنده آمریکایی خالق «خاک خوب» جلوی دوربین می‌رود.

آلبوم موسیقی «متا ایکس» به آهنگسازی علیرضا مشایخی و اشکان پاشازاده و همراهی ارکستر موسیقی نو به رهبری علیرضا مشایخی و سعید علیجانی، ویولنسل صنم قراچه داغی و پیانو سینا صدقی و مریم مهربان به‌تازگی وارد بازار موسیقی شده است.


انیمیشن «خانه» محصولي سه بعدي از كمپاني دريم وركز و یکی از انیمیشن‌های مطرح‌سال ۲۰۱۵ است که در سراسر جهان با اقبال روبه‌رو شده است. اين فيلم انیمیشن که از شش هفته پیش در آمریکا اکران و در بدو اکران وارد فهرست پرفروش‌ها شده، تاکنون نزدیک به ۱۶۰‌میلیون دلار تنها در آمریکا فروش کرده و اکنون در اولین هفته اکرانش در چین وارد فهرست پرفروش‌ها هم شده است.

تیمور قادری، فیلمساز كردستانی، از راهیابی اثرش با عنوان «آغوش» به جشنواره Con Film فیلادلفیا خبر داد.

اجرای مونولوگ «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی و بازی رضا بهبودی که در سالن موج نو روی صحنه است تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

سلسله جلسات «مرور سينماي كلاسيك ايران» به مديريت جواد طوسي يکبار در ماه برگزار می‌شود. در اولين جلسه كه شنبه ۱۹ ارديبهشت ساعت ۱۷ در سالن سيف‌الله داد خانه سينما برگزار مي شود فيلم سينمايي «شب قوزي» ساخته مرحوم فرخ غفاري به نمايش درمي آيد و پس از نمايش با حضور سعيد عقيقي و طوسي مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد.

رونالد امریخ دومین فیلم «روز استقلال» را پس از حدود بیست‌سال با همان داستان نجات بشر به دست رئیس‌جمهوری آمریکا می‌سازد.

کنسرت شهرداد روحانی قرار است 19اردیبهشت در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شود. این کنسرت شامل اجرای برخی از آثار شهرداد روحانی است. روحانی در این اجرا علاوه بر رهبری ارکستر بزرگ به نوازندگی پیانو هم می‌پردازد.


تعداد بازدید :  239