شماره ۵۵۶ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت
صفحه را ببند
هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا
نبرد ایرانی‌ها برای «هیچ»!

شهروند| رقابت‌های هفته پایانی از مرحله مقدماتی لیگ‌قهرمانان آسیا امروز آغاز می‌شود که طی آن دو تیم حذف‌شده کشورمان به میدان می‌روند.
نبرد انگیزشی
تراکتورسازی با یک تساوی خانگی مقابل الاهلی عربستان و شکست خانگی در برابر نسف قارشی در دور برگشت تنها یک امتیاز کسب کرد تا با 4 امتیاز در قعر جدول گروه قرار گیرد. با توجه به دو شکست تراکتور در برابر نسف قارشی هفت امتیازی، نماینده ایران دیگر شانسی برای دومی گروه نیز نخواهد داشت. این درحالی است که این مسابقه برای الاهلی اهمیت فراوانی دارد و الاهلی 5 امتیازی در صورت برد در این مسابقه و شکست نسف می‌تواند به‌عنوان تیم دوم گروه، راهی مرحله دوم لیگ قهرمانان شود. این بازی می‌تواند برای تراکتورسازی که مدعی قهرمانی در لیگ‌برتر بازی مهمی باشد و پیروزی در آن از نظر روحی بازیکنان این تیم را در شرایط خوبی قرار دهد.
کاملا تشریفاتی
فولاد ایران پس از 3 تساوی در دور رفت، مرحله برگشت را با دو باخت آغاز کرد تا با تنها 3 امتیاز در رده چهارم گروه قرار گیرد. لوکوموتیو هم که در بازی قبل خود 2 بر یک مقابل الهلال شکست خورد، شانس صعود به دور دوم را از دست داد تا دیدار این دو تیم به نبرد دو قعرنشین بدل شود و برنده آن تنها جایگاه سومی خود را تثبیت کند. شاگردان اسکوچیچ می‌توانند به این مسابقه، به‌عنوان دیداری تدارکاتی برای کسب سهمیه آسیایی در لیگ برتر نگاه کنند.
برنامه‌ بازی‌های امروز
گروه C: فولاد - لوکوموتیو تاشکند و الهلال- السد القطر (ساعت 20:35) گروه D: نسف قارشی - الاهلی عربستان و الاهلی امارات – تراکتورسازی (ساعت 20:30)

 


تعداد بازدید :  200