شماره ۳۵۵ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ مرداد
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

 یک خرده ضمایم را متنوع کنید. خصوصا برای سرگرم شدن در آخر هفته‌ها. اطلاع‌رسانی روزنامه خوب است و تیترهای صفحه اول و اطلاع‌رسانی مثلا درباره روغن پالم و حادثه سقوط هواپیما. روزنامه را دوست دارم. کریمی کتابفروش.
شهروند: شرایط و امکانات فراهم شود حتما ضمائمی را نیز به روزنامه اضافه خواهیم کرد.
 حکومت ايران که موفق شد سرزمين‌ها و خاک غصب شده ايران را از متجاوزين عراقي پس بگيرد، چرا زمين‌ها و اراضي و کوه‌ها و تپه‌ها و سواحل دريا و اراضي جنگلي و انفال را از زمين‌خواران و مفت‌برها پس نمي‌گيرد؟ آيا اينها از صدام حسين ملعون گردن کلفت‌ترند؟!
شهروند:  بابا صدام که عددی نبود‍!
 شركت آب‌وفاضلاب تهران بايستي به اتهام سهل‌انگاري در اطلاع‌رساني محاكمه گردد زيرا بيش از نيمي از تهران توسط پيمانكاران ظاهرا خودسر انشعاب داده شده و شركت اكنون اطلاع‌رساني مي‌كند!
شهروند:  وقتی بی‌هیچ مبنا و حساب و کتابی اجازه ساخت‌وساز در تهران داده می‌شود خب آب هم بی‌حساب و کتاب می‌دهند!
  آفرين. اين روزنامه در خدمت «زندگى» انسان هست چيزى که در کشور ما چندان جدى گرفته نمي‌شود. / پايدار باشيد
شهروند:  سپاس بی‌کران.
 با ادای احترام به سردبیر و پرسنل شریف روزنامه وزین شهروند.  با اعلام کمبود شدید آب که در آن روزنامه اطلاع‌رسانی کردید، سازوکارهایی من انجام دادم که برای شهروندان فرهیخته جالب خواهد بود:1-  درختان منزل را 15 روز یک بار آبرسانی باتوجه به نیازشان انجام خواهم داد.
2-  بطری آب معدنی را داخل محفظه فلاش تانک گذاشتم تا آب کمتری از آن خارج شود.  3-  روی دیوار حمام اخطار10 دقیقه نوشته شد. 4-  ساعاتی از شبانه‌روز که هوا خنک‌تر می‌شود کولر خاموش می‌شود. 5- دوست داشتم سازمان آب اعلام کند که باغداران از آب شرب استفاده نکنند.  5-  تا اطلاع ثانوی شهرداری آبکاری درختان را با رعایت الگوی مصرف علمی استفاده نماید و از شیلنگ‌اندازی پای درختان خود‌داری نماید. 6- برخورد و جریمه نقدی برای استخرداران. 7-  فعال شدن پرسنل شریف بازرسان سازمان آب.  
با احترام:  ناصروجدانی- تهران.  
شهروند: ‌ای کاش همه شهروندان مانند شما حساسیت داشته و چنین رفتار کنند.
   چرا احمدی‌نژاد محاكمه نمي‌شود به‌خاطر اين همه كم‌كاري‌‌ها؟!
شهروند:  احتمالا چون کسی از ایشان شکایت نکرده است!

 


تعداد بازدید :  96