شماره ۵۵۶ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۵ ارديبهشت
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

نمایش «چهار نمایشنامه منتشرنشده از مهران صوفی» به نویسندگی و کارگردانی میلاد محمدی، دوشنبه چهاردهم اردیبهشت دو اجرا در ساعت‌های 18 و 20 ویژه بیماران سرطانی داشت.

اواسط خردادماه‌سال جاری محمود فرشچیان به ایران سفر می‌کند و از جدیدترین تابلوی فاخر خود با نام «شام آخر» رونمایی خواهد کرد.


هما روستا، هنرمند تئاتر و سینما و همسر زنده‌یاد حمید سمندریان همزمان با سالروز تولد این هنرمند حمایت خود را از «سین هشتم» اعلام کرد.

همایون اسعدیان با رأی هیأت‌مدیره خانه سینما به‌عنوان دبیر هفدهمین جشن خانه سینما معرفی شد.

با یاد و گرامیداشت زنده‌یاد امیر بختیاری پخش نمایش رادیویی «پرندگان در پاییز» به کارگردانی این هنرمند از امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در رادیو نمایش آغاز شد.

نشست پژوهشی موسیقی کلاسیک «نقدی بر مکتب موسیقی روس در قرن بیستم » با حضور حمیدرضا دیبازر و نصرالله داوودی کارشناسان موسیقی، پنجشنبه 17 اردیبهشت ساعت 18 تا 20 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

جلسه نقد روان‌شناسانه نمایش «تقدیربازان» به کارگردانی سیما تیرانداز چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه در تئاتر شهر برگزار می‌شود.

محمد یعقوبی نمایشنامه «اکوئوس» را در جلسات نمایشنامه‌خوانی بنیاد خیریه برکت مهر نمایشنامه‌خوانی   می‌کند.

کارگردان فیلم «بهمن» خبر داد که این فیلم آماده حضور در بازار فیلم جشنواره «کن» است.

پس از گذشت 10‌سال بار دیگر آثار تازه‌ای از مرتضی گودرزی دیباج در گالری ساربان به نمایش درمی‌آید.

پرویز پرستویی صدای ناصر حجازی شد و برای بخش‌هایی از فیلم زندگی او سخن گفت.

افتتاحیه نمایش «خانه کاغذی» نوشته حمیدرضا نعیمی و کار مهدی برومند، دوشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در تئا‌تر باران برگزار شد.

نشر «شورآفرین» در ادامه‌ انتشار مجموعه‌ گفت‌وگو با کارگردانان جهان، «گفت‌وگو با آرتور پِن» را با ترجمه‌ حسین کربلایی‌طاهر (شاهین) منتشر کرد.

کیانوش عیاری، مرتضی پورصمدی و تورج اصلانی آثار مسابقه عکاسی، نخستین جشن عکاسان سینمای ایران را داوری می‌کنند.

کنسرت گروه «پیکلاویه» که اسفندماه‌ سال گذشته پس از یک شب اجرا به دلایل نامعلوم لغو شده بود، سرانجام موفق به اخذ تمام مجوزهای لازم برای برگزاری شد و در تاریخ ۲۶اردیبهشت‌ماه در تالار ایوان شمس روی صحنه خواهد رفت.

در پی انتشار خبر یک خبرگزاری مبنی بر تمایل حجت‌الله ایوبی برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان سینمایی، این خبر را از اساس تکذیب کرد.

 


تعداد بازدید :  223