شماره ۵۵۴ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
دیالوگ روز

حمیدرضا نوربخش - مدیرعامل خانه موسیقی: امروز وقتی می‌بینیم رسانه ملی توجه چندانی به موضوع موسیقی جدی نمی‌کند، این هنرمندان هستند که باید بکوشند و همه زحمت‌ها را به جان بخرند تا این‌گونه آثار تولید شود.

حسین نوش‌آبادی- سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی: امسال از جانب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی‌ سال تئا‌تر نامگذاری شده است و نباید در حد شعار باقی بماند.

علیرضا رضاداد - دبیر جشنواره فیلم فجر: مستقل شدن بخش بین‌الملل هزینه‌ ویژه‌ای بر پیکره سینما تحمیل نکرده است. برخی اخبار مبنی بر خریداری فیلم‌‌های خارجی برای نمایش در جشنواره شایعه است.

حبیب ایل‌بیگی - معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی: آنچه مسلم است پخش آگهی فیلم استراحت مطلق از یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای طبق مصوبه شورای امنیت ملی خلاف و امری غیرقانونی است و تخطی از قانون محسوب می‌شود و در این موضوع شکی نیست. اما مسأله اصلی چگونگی برخورد و عملکرد صداوسیما در معرفی آثار سینمای ایران است.

اکبر عبدی - بازیگر: من هیچ‌کجا ساکن نشدم، برای استراحت رفته بودم. چرا باید از جایی که سلطان هستم به جایی بروم که نقش سنبل در حریم‌سلطان را بازی کنم. اصلا همه این اتفاق‌ها زیر سر شریفی‌نیاست، او می‌خواهد نقش‌های من را بگیرد.


تعداد بازدید :  250