شماره ۵۵۴ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

فیلم «یخ و آسمان» اثر لوک ژاکه به‌عنوان فیلم اختتامیه شصت‌وهشتمین فستیوال کن، این فستیوال سینمایی را به اتمام می‌رساند.

نمایشنامه «مرده‌شور» برای حمایت از انجمن ام‌اس ایران با حضور ساعد سهیلی اجراخوانی می‌شود.

تهیه‌کننده فیلم «دریا و ماهی پرنده» معتقد است در صورت دریافت به موقع پروانه نمایش، این فیلم می‌توانست در جشنواره‌های مختلف بین‌المللی حضور پیدا کند.

احمد نجفی، بازیگر و تهیه‌کننده فیلم «من یک ایرانی هستم» از پایان تدوین این فیلم سینمایی با موضوع مهاجرت ناخواسته خبر داد.

مراسم رونمایی از مجموعه موسیقایی «گذار» جمعه ۱۱ اردیبهشت‌ماه با حضور تعدادی از هنرمندان صاحب‌‌نام موسیقی در شهر کتاب فرشته برگزار شد که طی این مراسم از کم‌توجهی رسانه ملی به موسیقی انتقاد جدی شد.

امیر سیدزاده از اکران فیلم سینمایی «گاو زخمی» به کارگردانی سعید دولتخانی در گروه سینمایی «هنر و تجربه» خبر داد.

تهیه‌کنندگان ترکیه‌ای حاضر در بخش بین‌الملل  سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر برای ساخت یک سریال تاریخی در شهرک سینمایی غزالی، با بخش بین‌الملل سازمان سینمایی پای میز مذاکره نشستند.

مراسم سالگرد استاد محمدرضا لطفی عصر جمعه در «محله سبزه مشهد» گرگان برگزار شد.


نمایشنامه «موبایل مرد مرده» نوشته سارا روهل با ترجمه دلارا نوشین، توسط نشر قطره به چاپ رسید و در بازار کتاب توزیع شد.

تازه‌ترین آلبوم رسمی محسن یگانه با نام «نگاه» به‌زودی توسط شرکت «آوای فروهر» منتشر و پخش خواهد شد.

«کتاب شن» شامل مجموعه‌ای از قصه‌های تخیلی خورخه لوییس بورخس در قالب مجموعه داستان‌های این نویسنده آرژانتینی توسط بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شد.

فیلم سینمایی «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی سپهر سیفی در سالن بیلی وایلدر موزه یوسی‌ال‌ای به نمایش درآمد و با استقبال خوب تماشاگران مواجه شد.

نمایش و نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داوودی روز دوشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار می‌شود.


تعداد بازدید :  287