شماره ۳۵۵ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ مرداد
صفحه را ببند
جذب دختران فراری برای زورگیری

باندی که با جذب دختران فراری از مردم زورگیری می‌کردند، منهدم شد. وقتی سرقت‌های سریالی پیش روی کارآگاهان قرار گرفت، پیگیری این سرقت‌ها و شناسایی سارقان با تشکیل اکیپ‌های ویژه در دستور کار قرار گرفت.
در بررسی‌ها مشخص شد 2 نفر از افراد جوان به نام «فرامرز» 23ساله و «جبار» 25ساله با اغفال دختران نوجوان و سابقه‌دار اقدام به تشکیل باندی و اخاذی و زورگیری از مردم کردند.  بررسی‌ها نشان می‌داد که این افراد انواع سرقت ازجمله سرقت به عنف، زورگیری و سرقت خودرو را در کارنامه خود دارند.
بیست و دوم تیرماه بود که گشت ویژه تجسس کلانتری 108 نواب در زمان گشتزنی و انجام امورات محوله در تقاطع بهنود متوجه این دو نفر شدند. فرامرز و جبار با موتورسیکلت آپاچی با هم در حرکت بودند و یک دختر نوجوان هم ترک‌ موتورشان سوار بود که ماموران آنها را دستگیر کردند. سرهنگ مهرزاد بیژن‌نیا سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت گفت: در بررسی‌های تکمیلی از این دختر جوان که خود را نازنین 18ساله معرفی کرده بود، مشخص شد وی از خانه فرار کرده و توسط این افراد مورد اغفال قرار گرفته است.
بررسی‌ها نشان می‌داد که از این دختر در کار سرقت و زورگیری سوءاستفاده می‌شد. بیژن‌نیا با بیان این‌که با اعترافات این دختر جوان مشخص شد که این افراد در کل تهران سرقت می‌کنند که در بازرسی از محلی این افراد، یک چاقو نیز کشف شد، گفت: هر سه نفر برای رسیدگی به کلانتری انتقال یافتند و در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شد و برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم متهمان و واکاوی زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


تعداد بازدید :  260