شماره ۳۵۵ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۶ مرداد
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   ابزارهای جدید تامین مالی در بورس کالا|علی صالح‌آبادی رئیس سازمان بورس گفت: در حال حاضر ثبات در بازار بورس حاکم شده و نوسانات از بین رفته است.وی در خصوص سیاست‌های سرمایه‌ای بسته خروج از رکود دولت  افزود: نقش بازارگردان‌ها تقویت خواهد شد و فعالیت‌های بازارگردانی از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شود. او گفت : در حوزه بورس کالایی از ابزارهای جدید برای تامین مالی استفاده می‌کنیم مثل ابزار سلف .
  توسعه بازار دارایی فکری | مدیرعامل فرابورس ایران از برنامه‌های این شرکت برای تامین مالی پایدار دولت، افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه و توسعه بازار دارایی فکری خبر داد.امیر هامونی راه‌اندازی صندوق‌های پروژه را از اهداف مهم فرابورس در سال 93 عنوان کرد و افزود : تاکنون درخواست عرضه 33 گواهی ثبت اختراع، یک گواهی ثبت علامت تجاری و یک طرح صنعتی از طریق بازار فرابورس ایران ارایه شده است.
  نوبخت در تالار منطقه ای انزلی | امروز 26 مرداد ماه، با حضور نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوری، دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور ، مدیرعامل شرکت بورس کالای ایران و مسئولان سازمان بورس و اوراق بهادار، تالار نمایندگی کارگزاران بورس کالای ایران در منطقه آزاد انزلی افتتاح می‌شود.در این تالار معاملات کلیه کالاهای پذیرفته شده در بورس کالای ایران صورت می پذیرد .


تعداد بازدید :  77