شماره ۵۵۰ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
عدد خبر

100‌ هزار ‌میلیارد تومان معوقه بانکی بدون ضمانت در کشور

ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌که بیش از 100‌هزار ‌میلیارد تومان معوقه بانکی بدون ضمانت و وثایق لازم در کشور وجود دارد، گفت: قوه قضائیه آماده برخورد با مقصران است. وی افزود: بانک مرکزی نیز کمیته‌هایی را برای رسیدگی به معوقات بانکی تشکیل داده است و باید تمام این معوقات را
پس بگیریم.

۱۵‌ هزار نفر امسال در دولت استخدام می‌شوند

محمود عسکری‌آزاد، جانشین معاونت سرمایه انسانی سازمان مدیریت از تعیین تکلیف قانون مدیریت خدمات کشوری در هفته جاری خبر داد و گفت: حقوق کارمندان براساس معیارهای تعیین‌شده در قالب «نظام هماهنگ پرداخت»، پرداخت خواهد شد. او افزود: بخش دیگر استخدام‌ها مربوط به ‌سال 94 است که حدود 15‌هزار نفر هستند که مصوبه هیأت وزیران را دارد.

6000 دستگاه اسقاط خودروی سنگین در 10 سال!

علیرضا فیض‌بخش، رئیس ستاد مدیریت حمل‌ونقل گفت: هر تاکسی فرسوده دارای دو گواهی اسقاط، ون نوع m۱ دارای سه گواهی اسقاط، مینی‌بوس و ون نوع m۲ دارای چهار گواهی اسقاط و اتوبوس دارای ۱۲ گواهی اسقاط است. او افزود: به دلیل این‌که در گذشته سازوکار مشخصی برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده وجود نداشت، طی 10‌سال گذشته تنها سه‌درصد یعنی 6‌هزار دستگاه از این خودروها از رده خارج شده بودند.

2 ‌میلیارد دلار ارزش صادرات در بخش نیرو

همایون حائری، رئیس مرکز پشتیبانی صنایع آب و برق و توسعه صادرات، ارزش صادرات خدمات فنی و مهندسی در ‌سال 1393 در بخش نیرو را 2‌میلیارد و 569‌میلیون دلار عنوان کرد و گفت: این درحالی است که ارزش صادرات خدمات فنی و مهندسی بخش راه 316.5‌میلیون دلار، ساختمان 17.6‌میلیون دلار، مخابرات 7.2‌میلیون دلار، نفت، گاز و پتروشیمی 5.08‌میلیون دلار به ثبت رسید.

 


تعداد بازدید :  575