شماره ۵۵۰ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۷ ارديبهشت
صفحه را ببند
جشنواره تولید کتاب‌های صوتی
جهان را برای کودکان نابینا نقاشی کنید

دومین دوره جشنواره تولید کتاب‌های صوتی از اول بهمن‌ سال گذشته آغاز شده است و تا 31 خرداد 94 ادامه خواهد داشت.
هدف اصلی جشنواره تولید کتاب‌های صوتی ایجاد کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان، به‌ویژه کودکان و نوجوانان نابینا و امکان دسترسی به فایل‌های صوتی این کتاب‌ها از هر مکان و در هر زمان است. دومین هدف این برنامه ایجاد مرکزی مرجع، جهت جمع‌آوری و نشر افسانه‌ها، متل‌ها و قصه‌های ایرانی با گویش‌ها و زبان‌های محلی است.
ترویج فرهنگ مطالعه، معرفی کتاب‌های مناسب برای کودکان و نوجوانان و اشاعه فرهنگ مهربانی با هم‌نوعان، از اهداف دیگر جشنواره است.
برای شرکت در جشنواره تولید کتاب‌های صوتی، یک یا هر تعداد کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده و آن کتاب را با صدای خود بازخوانی و ضبط کنید. سپس فایل ضبط شده را در سایت قرار دهید.
براساس قواعد کتابداری، برای گوینده کتاب صوتی، برگه شناسه ایجاد می‌شود. یعنی شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای ناچیز و تنها با خرید یک میکروفن ضبط صدا، پدیدآورنده کتاب صوتی شده، نام خود را در میان پدیدآورندگان کتاب‌های صوتی قرار داده و صدای‌تان را جاودانه کنید.
برای اطلاعات بیشتر از چگونگی همکاری در این طرح می‌توانید به سایت جشنواره مراجعه کرده و پس از ثبت‌نام در این جشنواره شرکت کنید.
آدرس سایت: attarlibrary.ir/soundbook

 


تعداد بازدید :  1087