شماره ۵۴۸ | ۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت
صفحه را ببند
پرسپولیس، یک لحظه آرامش ندارد
کتک‌زدن هوادار توسط خانزاده



شهروند| از قدیم گفته‌اند آشپز که دو تا شود، غذا یا شور می‌شود یا بی‌نمک! حکایت پرسپولیس هم متفاوت از این ضرب‌المثل نیست. پرسپولیس که از ابتدای فصل چند مدیرعامل و سرمربی داشته، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و حسابی صدای هوادارانش را درآورده است.
سیاسی کنار کشید
ماجرای حضور مدیرعامل به صورت همزمان در باشگاه پرسپولیس به صورت موقت حل شده است. درنهایت با فشار وزارت ورزش و جوانان و شخص امیررضا خادم، هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای حمیدرضا سیاسی موافقت کرد تا محمدحسین نژادفلاح با همان سمت قبلی(قائم‌مقام) امور اجرایی را پیش ببرد. با این وجود از باشگاه شنیده می‌شود هیچ‌کس حرف او را نمی‌خواند و خیلی‌از اعضای باشگاه به دنبال بازگرداندن سیاسی هستند.
ماجرای قطر
در ادامه حاشیه‌های پرسپولیس، بعد از شکست 3 بر صفر و سنگین مقابل لخویا فیلمی از یک درگیری فیزیکی عجیب که یک سر آن بازیکنان پرسپولیس بودند، منتشر شد که باعث شرم فوتبال ایران است. ماجرا از این قرار است که در هنگام خروج بازیکنان از ورزشگاه و سوار شدن به اتوبوس، یکی از هواداران در مسیر عبور نفرات طعنه‌هایی را خطاب به آنها می‌زند که محمدرضا خانزاده ناگهان از کوره در می‌رود و در حرکتی عجیب مشتی به سمت آن هوادار پرتاب می‌کند. الفاظ زشتی را به کار می‌برد. هم‌تیمی‌ها جلوی خانزاده را می‌گیرند اما سوشا مکانی از راه می‌رسد و به جنجال پیش آمده دامن می‌زند؛ کریم باقری اینبار به غائله خاتمه می‌دهد؛ او با لحنی تند خطاب به مکانی می‌گوید: «مگر قرار است هر حرفی هوادار به ما زد، او را کتک بزنیم؟»
واکنش‌ها
باشگاه پرسپولیس به‌طور رسمی هنوز واکنشی به این ماجرا نشان نداده است اما محمود خوردبین در مصاحبه‌ای اینطور علیه بازیکنان خاطی تیم خود جبهه گرفته است: «بازیکنان ما باید ظرفیت خود را بالا ببرند. به‌طورحتم خانزاده باید پاسخگوی رفتارش باشد و ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم. چاله‌میدان که نیست بازیکن هرچه می‌خواهد بگوید. من با آن هوادار هم صحبت و از او عذرخواهی کردم. قطعا با او برخورد می‌کنیم.» از سوی دیگر کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم قصد دارد به ماجرا ورود کند. علی‌اکبر محمدزاده، رئیس این کمیته می‌گوید:  «به زودی احضاریه برای پاسخگویی هر دو بازیکن، محمد خانزاده و سوشا مکانی به باشگاه پرسپولیس ارسال می‌شود تا در اولین وقت و خارج از زمان کاری با حضور در کمیته اخلاق در ارتباط با رفتار ناپسندی که از آنها سر زده و در صفحات اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شده توضیح دهند.»


تعداد بازدید :  203