شماره ۵۴۸ | ۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

آنسامبل «ذاستا» در ‌سال‌جاری ضمن تولید واجرای چند آلبوم و کنسرت موسیقایی، آلبوم ویژه‌ای از آهنگ‌های منتخب آثار سینمایی فردین خلعتبری را منتشر می‌کند.

مراسم بزرگداشت پوران درخشنده به پاس یک عمر فعالیت در عرصه سینمای ایران در پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر برگزار می‌شود.

احمد کاوری کارگردان فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» بیان کرد پیش‌تولید این فیلم سینمایی آغاز شده و به‌زودی بازیگران هم انتخاب می‌شوند.

«میر هوارد آبرامز» نویسنده، منتقد و مدرس که یکی از مهم‌ترین آثار نقد ادبی قرن بیستم را به نگارش درآورد، درگذشت.

انیمیشن «اسپایدرمن» یا «مرد عنکبوتی» ‌سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود.

فیلم «موقت» به کارگردانی امیر عزیزی به بخش اصلی و رقابتی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم پکن راه یافت.  

زانیار خسروی خواننده جوان موسیقی پاپ که با آلبوم موفق «۲۸» به مارکت رسمی موسیقی کشور پیوسته است برای نخستین‌بار در شهر ساری به روی صحنه رفت.

مجری طرح «استراحت مطلق» معتقد است تمام اخباری که در رابطه با ساخت فیلمنامه «از هر نظر معمولی» به کارگردانی عبدالرضا کاهانی منتشر شده، همگی نادرست و غلط است.

مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور با بازی مرجانه گلچین در تهران کلید می‌خورد.

پس از مرگ ناگهانی پل واکر در هفتمین فیلم «سریع و خشمگین» در نقش «سریع» هشتمین قسمت این فیلم با عنوان «خشمگین ۸ » تولید می‌شود. نقش اصلی فیلم را ون دیزل بازی می‌کند که در هفت قسمت قبل نیز این نقش را داشته است. اکران فیلم برای ‌سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده اما هنوز عوامل به صورت کامل مشخص نشده‌اند.

مجموعه‌ای از نقاشی‌های ناصر اویسی یکی از بزرگان مکتب سقاخانه از چهارم تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه در آرت سنتر 2 در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

«وودی آلن» کارگردان مشهور سینما، به‌زودی صاحب موزه‌ای مختص به خود در بارسلونا خواهد شد.

نمایش «چهار نمایشنامه منتشر نشده از مهران صوفی» به کارگردانی میلاد محمدی از ششم تا ۱۳ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۰  به روی صحنه می‌رود.

نمایش «کامنت» کاری از یوسف باپیری روز شنبه پنجم اردیبهشت اجرای ویژه‌ای خواهد داشت. گروه تئاتر تازه اعلام کرد به دلیل استقبال تماشاگران، نمایش «کامنت» به کارگردانی یوسف باپیری که اجرای خود را از 15 فروردین ماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است، روز شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه ساعت 19 به روی صحنه می‌رود.

مراسم معرفی برگزیدگان مسابقه پوستر «زمین سبز» در راستای اکسپوی 2015 میلان روز 3 اردیبهشت‌ماه در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

محمدرضا شریفی نیا بازیگر سینما و تلویزیون که در سریال «بی قرار ۲» به کارگردانی فلورا سام بازی می کند از به پایان رسیدن این مجموعه تلویزیونی در شهر پاریس خبر داد.

سام قریبیان با اشاره به تولید «عالیجناب» در تیر ماه سال جاری بیان کرد که ساخت این سریال شبکه نمایش خانگی براساس بازخورد مخاطب جلو می‌رود.

بختیار خدای نظرف، فیلمساز سرشناس تاجیک روز سه شنبه ۲۱ آوریل در پی بیماری طولانی در سن ۴۹ سالگی در آلمان درگذشت.

مراسم نهمین دوره یادمان و جایزه معماری «میرمیران» و بزرگداشت روز معمار، عصر   چهارشنبه ۲ اردیبهشت، با حضور پیروز حناچی، محمود گلابچی، دیبا، ایرج اعتصام، شهاب کاتوزیان و عباس کیارستمی در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد

سر پل مک کارتنی از اعضای گروه سابق بیتلز با ۷۳۰ میلیون پوند دارایی، ثروتمندترین فرد دنیای موسیقی در فهرست ساندی تایمز معرفی شد.


تعداد بازدید :  195