شماره ۵۴۸ | ۱۳۹۴ شنبه ۵ ارديبهشت
صفحه را ببند
عدد خبر

۴۵۰۰ ‌میلیارد تومان مطالبه قطعه‌سازان از خودروسازها

ساسان قربانی سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو با اعلام این‌که در فروردین‌ماه 57‌هزار و 895 دستگاه خودرو تولید شد، صرفه‌جویی ناشی از ساخت داخل قطعات خودرو را درحدود ۸/۴‌میلیارد دلار اعلام کرد و گفت: مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازها حدود ۴۵۰۰‌میلیارد تومان است. وی افزود: صرفه‌جویی ناشی از ساخت داخل قطعات خودرو در حدود 8/4‌میلیارد دلار بوده است.

55 هزار تومان نوسان قیمت ماساژ ساعتی

سیدمهدی سجادی‌نیری رئیس اتحادیه گرمابه‌داران درخصوص قیمت ماساژ در سطح شهر تهران گفت: قیمت‌ها متفاوت است به‌طوری که در برخی مناطق 55‌هزار تومان و در برخی 110‌هزار تومان است البته این تفاوت به موادی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. او درخصوص تبلیغ در فضای وایبر که با صیغه محرمیت خدمات ماساژ ارایه می‌دهند هم گفت: این واحدها، واحدهای دیگر را بدنام می‌کنند .

۱۰۰ ‌هزار پرونده زمین‌خواری در انتظار برخورد

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی مبارزه با زمین خواری را یکی از دغدغه‌های اصلی نظام عنوان کرد و گفت: بیش از صدهزار پرونده زمین‌خواری در کشور وجود دارد که باید با آنها برخورد کرد اما متاسفانه گاهی شاهد قوانین دست و پاگیر در این زمینه هستیم. حجتی به 19‌میلیون هکتار زمین زراعی در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تغییر اراضی در کرمان کاهش یافته است اما با حاشیه‌نشینی مبارزه جدی  لازم است.

۲ ‌میلیون تن  واردات گندم ۹۰۰ تومانی

علی قنبری مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از واردات حدود ۲‌میلیون تن گندم در‌ سال‌جاری خبر داد. وی افزود: البته شرایط کشور‌ها در مقدار انبار این ذخایر و کالاهای اساسی حایز اهمیت است این‌که کشوری درحال تحریم و جنگ باشد و در تنگنا و مضیقه باشد با کشوری که در شرایط عادی به سر ببرد متفاوت است.


تعداد بازدید :  250