شماره ۵۴۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۳ ارديبهشت
صفحه را ببند
تأييد طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منكر

شوراي نگهبان طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منكر را با توجه به اصلاحات انجام شده مغاير با موازين شرع و قانون اساسي ندانست.
به گزارش اداره كل روابط‌عمومي شوراي نگهبان، طرح حمايت از آمران به معروف و ناهيان از منكر كه با اصلاحاتي در جلسه مورخ  23 فروردين‌ماه  1394 به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيده است؛ در جلسه روز گذشته (مورخ   02/02/1394) شوراي نگهبان مورد بحث و بررسي قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغاير با موازين شرع و قانون اساسي شناخته نشد.

 

دیدگاه‌های دیگران

ن
ناشناس |
مخالف 0 - 0 موافق
جواز امر و نهی خیابانی به زنان از طرف هر فرد و نهادی ، تا بحال فجایع بسیاری برای زنان داشته که خیلی ها جرأت نقل آن را ندارند .در فیلمهای مستند یوتیوب بعضی ازاین صحنه ها ی ظلم و تجاوز به حقوق انسانی زنان بحدی متاثر کننده است که آ تشفشانی از خشم در وجود آدم سر بر میکشد ( از جمله فیلمی در یکی از شهرستانها که نیروی انتظامی دختری را در بلواری نسبتاّ خلوت دنبال میکند و به داخل ماشین میکشد یا فیلم تازه ای که فرار یک زن لخت را از ماشین پلیس نشان میدهد . چرا این زن داخل ماشین لخت بوده ؟؟؟؟؟؟؟ فجیع تر آنکه اورادوباره می گیرند و سوار راهی ماشینش میکنند ، این زنها را کجا می برند ؟؟؟؟؟؟؟ ) چه کسی صلاحیت و نجابت افرادی را که بقول خودشان نهی از منکر میکنند و فقط زورشان به یک مشت زن میرسد که از خیلی از حقوق محرومند تایید میکند( حق انتخاب پوشش ، طلاق ، حضانت ، حق کار و سفر و تحصیل بعد از ازواج ، مساوات در ارث و دیه و بسیاری چیزها ی دیگر )سنگ را بسته و سگهارا در پی زنها روانه کرده اید !!!!!!

تعداد بازدید :  202