شماره ۵۴۶ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
ورزش جهان

مارادونا و مربیگری در ترکیه
مطابق با خبرهای منتشرشده در رسانه‌های ترکیه، تیم بورسااسپور این کشور، پیشنهاد سرمربیگری به مارادونا ستاره سابق آرژانتین داده است. قرار است مارادونا جایگزین آرتور ساگالام شود که اخیرا نتایج بسیار ضعیفی را با تیم بورسا به دست آورده است.

فروش مدال برای کوکائین
پائولو سزار که در جام‌جهانی 1970 با تیم‌ملی فوتبال برزیل مقام قهرمانی را کسب کرد، فاش کرد مدال‌ها و نشان‌های ورزشی‌اش را فروخته تا کوکایین خریداری کند. در جریان گزارشی تکان دهنده که از تلویزیون برزیل پخش شد و به «پشت پرده‌ تیم‌های ملی برزیل» ارتباط داشت، ‌پائولو سزار گفت:  «مدال‌ها و نشان‌های مربوط به دوران فعالیتم مثل نشان ویژه ژول ریمه را فروختم تا کوکایین بخرم. هر آنچه که در زندگی به دست آوردم، به خاطر اعتیاد از دست دادم. اعتیاد به کوکایین که سال‌ها گرفتارش بودم، باعث شد زندگی‌ام کاملا به هم بخورد و حتی 3 آپارتمانم را بفروشم. »

گوتزه بدون امتحان، گواهینامه گرفت
4 ماه بعد از جریمه ۵۴۰‌هزار یورویی مارکو رویس به خاطر سال‌های رانندگی با خودرو بدون گواهینامه رانندگی، پرونده جدیدی در ارتباط با این موضوع علیه ستاره ملی‌پوش دورتموند مطرح شد. ظاهرا اودر سن 18 سالگی در یک آموزشگاه راهنمایی و رانندگی ثبت نام کرده اما هیچ‌گاه در آزمون آن شرکت نکرده و گواهینامه رانندگی‌اش را دریافت نکرده است و به همین دلیل دوباره تحت پیگرد قرار گرفته است.

اشتباه تاریخی نایک
تیم ملی زنان نروژ در راه آماده‌سازی برای حضور در جام‌جهانی فوتبال زنان کانادا به مشکلی در رابطه با لباس‌های جدید خود به سفارش شرکت نایکی مواجه شد. فدراسیون فوتبال نروژ در ماه ژانویه گذشته، لباس‌های خاصی به شرکت نایکی سفارش داده بود اما این شرکت در عوض لباس‌‌هایی دو‌منظوره که برای مردان و زنان قابل استفاده باشد را تحویل داده است. به این ترتیب سازمان ورزش نروژ برای نخستین بار در تاریخ نایکی، از این شرکت شکایت خواهد کرد. «فیل نایت» مدیرعامل نایکی گفت شرکتش تمام خسارت این اشتباه را می‌پذیرد.


تعداد بازدید :  232