شماره ۵۴۶ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
فرصت مناسب نفت و پرسپولیس برای قطعی کردن صعود
تراکتورسازی حذف شد



شهروند| رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از دیروز آغاز شد و طی آن تراکتورسازی در خانه با نتیجه 2 بر 1 مقابل نسف قارشی ازبکستان شکست خورد و  از دور رقابت ها کنار رفت. این مسابقات  امروز هم پیگیری می‌شود که طی آن دو نماینده کشورمان به میدان می‌روند.
در انتظار صعود پرسپولیس
پرسپولیس امروز در شرایطی میهمان لخویای قطر است که در صورت پیروزی صعودش به دور بعد قطعی می‌شود. این تیم که در لیگ‌برتر روی کاغذ شانس سقوط دارد، در آسیا توانسته همه را غافلگیر کند و اکنون صدرنشین گروهش است. سرخپوشان در بازی رفت لخویا را 3 بر صفر شکست دادند اما شرایط بازی امروز با دیدار رفت متفاوت است. زیرا لخویا به تازگی قهرمان لیگ قطر شده و البته پرسپولیس نیز تغییرات زیادی را به خود دیده است. نتیجه مساوی هم باعث صعود پرسپولیس خواهد شد، در صورتی که نتیجه دیگر دیدار این گروه با شکست النصر همراه باشد.
ادامه شگفتی‌های نفت؟
نفت‌تهران که همه را در آسیا شگفت‌زده کرده، امروز از پاختاکور پذیرایی می‌کند. شاگردان منصوریان بازی رفت را به این تیم قدرتمند ازبکستان واگذار کرده‌اند اما اکنون با 7 امتیاز صدرنشین گروهشان هستند. حالا باید منتظر یک دیدار انتقامی بود. دیداری که می‌تواند نفت را به آسمان ببرد و باعث صعود این تیم به مرحله بعدی شود. با این‌که نفتی‌ها در آخرین دیدار خود در لیگ برتر شکست سنگین 5 بر 3 را تجربه کردند اما آنها با توجه به انگیزه جوانی بازیکنان خود می‌توانند در این دیدار هم موفق شوند.
برنامه بازی‌های امروز
گروه A/ بنیادکار - النصر (ساعت 18:30) و لخویای قطر - پرسپولیس ایران (ساعت 20)
گروه B/ نفت‌ ایران - پاختاکور ازبکستان (ساعت 19) و الشباب - العین امارات (ساعت 22:10)


تعداد بازدید :  232