شماره ۵۴۶ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
گزیده خوانی

 پایان ساخت زندان جدید تهران| محمدجعفر علیزاده، رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی با بیان این‌که زندان بزرگ تهران آماده تحویل به بهره‌بردار است، گفت: مراحل ساخت زندان بزرگ تهران به پایان رسیده است و درحال افزودن فضاهای جدیدی به این مجموعه هستیم. او ادامه داد: ‌این زندان که ظرفیت جدیدی محسوب می‌شود در جاده حسن‌آباد جانمایی شده است و به‌زودی به بهره‌بردار یعنی سازمان زندان‌ها تحویل داده می‌شود.

 ذخایر ارزی ایران ۱۱۰میلیارد دلار| سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا با اشاره به بهبود شاخص‌های کلان اقتصاد ایران در ‌سال ۲۰۱۴، از رشد اقتصادی ۱.۵درصدی، کاهش بیکاری به ۱۰.۳درصد و تورم ۱۷.۸درصدی خبر داد و اعلام کرد ذخایر ارز و طلای ایران به ۱۱۰میلیارد دلار افزایش یافت.

 افزایش نرخ ۴ گروه موادغذایی| با اعلام بانک مرکزی، هفته منتهی به ۲۸ فروردین ۹۴ نرخ 4گروه مواد خوراکی نسبت به هفته قبل از آن افزایش داشت. نرخ لبنیات 1.2، حبوبات 0.3، قند‌وشکر 0.4 و روغن نباتی 0.1‌درصد نسبت به هفته قبل از آن افزایش داشته است.

 آغاز طرح تخصیص سوخت براساس پیمایش|شهرام‌ آدم‌نژاد، معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری گفت: طرح تخصیص سوخت ناوگان عمومی کشور براساس پیمایش طبق مصوبه هیأت وزیران در 14 بهمن‌ماه‌ سال 93، در دو مرحله به اجرا درمی‌آید که مرحله نخست آن از اول خرداد ‌سال 94 براساس اسناد حمل شامل بارنامه و صورت وضع یا CMR بارنامه بین‌المللی برای ناوگان ترانزیت کالا، آغاز می‌شود. او افزود: مرحله دوم طرح از اول مهرماه 95 آغاز می‌شود.


تعداد بازدید :  228