شماره ۵۴۶ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
روی خط خبر

اعلام شماره‌حساب‌های دریافت کمک‌های نقدی برای مردم یمن
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: «شماره حساب‌های ارزی و ریالی جمعیت هلال‌احمر آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان نوعدوست کشورمان به مردم مظلوم یمن است.» وحید رحمتی گفت: «شماره حساب ریالی ۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی، ملت، تجارت، صادرات، رفاه، مسکن، دی، سپه و شهر در سراسر کشور برای پروژه جمع‌آوری کمک‌های نقدی هموطنان نوعدوست کشورمان به مردم آسیب‌دیده یمن اعلام می‌شود.» او خاطرنشان کرد:  «شماره حساب ارزی ۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملت و شماره حساب ۷۰۲۰۷۰ نزد بانک ملی به ترتیب برای دریافت کمک‌های ارزی یورو و دلاری هموطنان درنظر گرفته شده است.»

کمک ۲٫۵میلیارد ریالی خیّر الیگودرزی برای ساخت پایگاه امداد‌و‌نجات جاده‌ای
خیّر الیگودرزی با حضور در جمعیت هلال‌احمر استان لرستان مبلغ ۲‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون ریال برای ساخت پایگاه
امداد ونجات جاده‌ای در محور الیگودرز-خمین اهدا کرد. علی رضایی با حضور در جمعیت هلال‌احمر استان لرستان و امضای تفاهمنامه، مراحل قانونی اهدای مبلغ ۲میلیارد و۵۰۰‌میلیون ریال جهت احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای را به انجام رساند. رضایی تفاهمنامه‌ای را امضا کرد که به موجب آن پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در کیلومتر ۱۱ محور الیگودرز-خمین به‌نام یادمان مرحوم حاج خداکرم رضایی احداث می‌شود. حسین رضامرادی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان در این جلسه ضمن قدردانی از خیّر الیگودرزی از همکاری صمیمانه ایشان به‌عنوان یک عضو داوطلب تقدیر و تشکر کرد و گفت: «جمعیت هلال‌احمر استان لرستان آمادگی دارد تا با خیرین استان در ساخت و تجهیز پایگاه‌های امدادی و مسائل بهداشتی همکاری لازم را داشته باشد.» یادآور می‌شود خیّر الیگودرزی در همایش روز جهانی داوطلبان که آذر ماه‌ سال گذشته در تهران برگزار شد، ساخت یک باب پایگاه امدادونجات جاده‌ای را در استان لرستان متقبل شده بود که با حضور در دفتر مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان آن را به سرانجام رساند.

برگزاری کارگاه آموزشی بامحوریت اختلالات اجتماعی، اعتیاد و ایدز
به منظور گراميداشت هفته سلامت و ترويج سبك زندگي سالم و توجه به استراتژي 2020 سازمان جوانان هلال‌احمر و ايجاد سفيران سلامت، كانون دانشجويي هلال‌احمر دانشگاه آزاد بابل با همكاري معاونت بهداشتي علوم پزشكي سمینار همدلي و همزباني براي ارتقای سلامت جوانان را برگزار مي‌كند. نخستین سفیران سلامت و منادیان صلح و دوستی از میان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل و کانون دانشجویی هلال‌احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزیده می‌شوند و آموزش‌های لازم در حوزه سلامت و پیشگیری و بشردوستی را می‌آموزند. کانون دانشجویی هلال‌احمر جهت ترویج سبک زندگی سالم   در قالب طرح سفیران سلامت وزارت بهداشت و اجرای اهداف استراتژی 2020 سازمان جوانان هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران این برنامه را برگزار می‌کند. این دوره با ارایه گواهی آموزشی از وزارت بهداشت و باحضور اساتید مطرح پیراپزشکی، روانشناسی و دامپزشکی شنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۱۰ تا 30: 11 صبح در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده علوم پایه دانشگاه آزادبابل برگزار می‌شود.
 
کسب کاپ اخلاق مسابقات پرثوآ قهرمانی کشور توسط جوانان یزدی
تیم 5 نفره پرثوآ جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب مقام سوم توسط مرتضی ابراهیمی در وزن kg64- این دوره از مسابقات شد. حامد صدیقی معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت: «تیم ۵نفره پرثوآ جوانان این جمعیت در مسابقات قهرمانی کشور که در تاریخ ۲۷ و ۲۸ فروردین در شهر تهران برگزار شد، موفق به کسب مقام سوم توسط مرتضی ابراهیمی در وزن kg64- این دوره از مسابقات شد.» صدیقی در ادامه افزود: «تیم پرثوآ جوانان جمعیت هلال‌احمر استان یزد کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را نیز از آن خود کرد.» شایان ذکر است معاونت امور جوانان هلال‌احمر استان یزد در زمینه آموزش رشته‌های مختلف ورزشی حمایت از تیم‌های مختلف استان با حضور اعضای جوانان و همچنین المپیاد ورزشی با هدف افزایش مشارکت و کار روحی تیمی اعضای جمعیت هلال‌احمر استان، ارتقای توان جسمی، الگوسازی ورزش بین جوانان و ایجاد روحیه پهلوانی و اخلاق‌مداری در ورزش فعالیت می‌کند.


تعداد بازدید :  215