شماره ۵۴۶ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۲ ارديبهشت
صفحه را ببند
بازار جهانی

کنترل آیفون با امواج صوتی ممکن شد
محققان دانشگاه کارنگی ملون و Disney Research موفق به یافتن روشی جدید برای کنترل گوشی‌های آیفون از طریق امواج صوتی شده‌اند. به گزارش مشبل،  در این روش با استفاده از امواج صوتی و همین‌طور بلندگو و میکروفون آیفون کنترل تعاملی این گوشی هوشمند امکان‌پذیر می‌شود. محققان در همین راستا یک آیفون را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردند که از بلندگوی آن امواج صوتی اولتراسونیک که توسط گوش انسان قابل شنیدن نیست خارج شود و سپس با استفاده از لوله‌های توخالی کوچک تهیه شده با استفاده از چاپگرهای سه‌بعدی که به پایه گوشی بسته شده بود این اصوات به سمت میکروفون آیفون هدایت شد.

امکان بارگذاری تاریخچه جست‌وجو در گوگل فراهم شد
کاربران گوگل از این پس می‌توانند با استفاده از ابزاری خاص تمام تاریخچه جستجویشان را بارگذاری کنند. به گزارش سی نت،  این ابزار جست‌وجوی کامل تاریخچه جست‌وجوی هر فرد در گوگل را ممکن می‌کند. برای استفاده از این قابلیت باید به حساب کاربریشان مراجعه کنند تا یک کپی از کل جست‌وجوهای قدیمیشان را دانلود کنند. ظاهرا گوگل تست ابزار دانلود کل سوابق جست‌وجو را از‌ سال گذشته آغاز کرده بود. برای دانلود اطلاعات جست‌وجوی خود به صفحه https: //history.google.com/history مراجعه کرده و در بالای صفحه سمت راست بر روی گزینه‌ای که با چرخ دنده مشخص شده کلیک کرده و سپس دانلود را انتخاب کنید.

به روزرسانی سیستم عامل اندروید ویر با پشتیبانی از وای فای
گوگل سیستم عامل مورد استفاده در ساعت‌های هوشمند اندرویدی موسوم به اندروید ویر را به روز کرد تا امکانات بیشتری به ساعت‌های مذکور افزوده شود. به گزارش وال استریت، این به روزرسانی ظرف هفته‌های آینده در دسترس کاربران علاقه‌مند قرار می‌گیرد و شامل افزودن قابلیت وای – فای برای برقراری ارتباط بی‌سیم با محیط اطراف نیز هست.

اتهام همکاری با تروریست برای دو برند بزرگ
کریس ونس دادستان محلی منطقه منهتن در نیویورک در اظهاراتی تند و بی‌سابقه خواستار مقابله نیروهای انتظامی و قضایی با اپل و گوگل شد.به گزارش نیویورک پست این دادستان مدعی شد شرکت‌های گفته شده با تولید نرم‌افزارهایی که رمزگشایی از آنها غیرممکن است، امکان شناسایی مجرمان را غیرممکن کرده اند.


تعداد بازدید :  212