شماره ۵۴۴ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين
صفحه را ببند
ورزش جهان

تعلیق فوتبال رژیم صهیونیستی
تصمیم اخیر فدراسیون جهانی باعث برآشفته شدن
 روسای فوتبال رژیم صهیونیستی شده است. بعد از آنکه فیفا موافقت کرد به خواسته فلسطینی‌ها عمل و فوتبال رژیم اشغالگر قدس را از حضور در اجلاس جهانی خود در تاریخ ۲۹ مه (۸ خرداد ۹۴)محروم کرد، حالا طرف مقابل به تکاپو افتاده تا بلکه بتواند رای و تصمیم فیفا را تغییر دهد. منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش کردند 2 مدیر ارشد فدراسیون آنها عازم سوئیس می‌شوند. آنها قصد دارند از طریق گفت‌وگو با میشل پلاتینی، رئیس یوفا در روز دوشنبه رایزنی کنند تا بلکه محرومیت‌شان به حالت تعلیق درآید.

توخل، سرمربی جدید دورتموند
باشگاه دورتموند اعلام کرد توماس توخل با عقد قراردادی 3 ساله سرمربی این تیم در فصل آینده خواهد بود. یورگن کلوپ هفته گذشته اعلام کرد که بعد از 7 سال در تابستان از دورتموند جدا می شود. توخل ۴۱ ساله سابقه هدایت تیم ماینتز در بین
 سال های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ را دارد.

رکوردهای رونالدو و مسی
کریستیانو رونالدو در بازی با مالاگا، اگرچه یک پنالتی را از دست داد اما در دقایق پایانی روی پاس ایده‌آل چیچاریتو توانست گل سوم رئال را به ثمر برساند. نکته جالب این بود که این پنجاهمین گل فصل رونالدو بود و به این ترتیب فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، برای پنجمین فصل متوالی، به رکورد حداقل ۵۰ گل زده در یک فصل رسید. در سوی مقابل، مسی گل چهارصدمش را در لالیگا برای بارسلونا زد و همان جا از حال رفت! مسی خسته تقریبا یک نیمه زمین را دوید و درحالی که تلو تلو می خورد از خستگی ، توپ را از گلر حریف رد کرد و توانست گل دوم تیمش و گل چهارصدم خودش با پیراهن بارسلونا وارد دروازه حریفان کند. او بعد از این گل پشت دروازه والنسیا از حال رفت.


تعداد بازدید :  199