شماره ۵۴۴ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين
صفحه را ببند
روی خط خبر

معاون اول رئیس‌جمهوری:
دولت نقدهای سازنده نمایندگان مجلس را راهگشا می‌داند
معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان این‌که دولت نقدهای سازنده نمایندگان مجلس شورای اسلامی را کارساز و راهگشا می‌داند، گفت: ما از تعامل با مجلس شورای اسلامی استقبال می‌کنیم و معتقد هستیم حل مشکلات کشور جز از طریق تعامل سازنده و هماهنگی میان قوه مجریه و قوه مقننه امکان‌پذیر نیست.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، اسحاق جهانگیری در جلسه‌ای درباره موضوع واردات کالای اساسی توسط دو شرکت دولتی که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی اعضای اقتصادی دولت برگزار شد، این مطلب را بیان کرد و افزود: البته ممکن است که نقدهایی به دولت وارد باشد که می‌توان این نقدها را در بحث‌های کارشناسی حل‌وفصل کرد، اما این‌که دولت به گریز از قانون و رانت متهم شود، به دور از انصاف بوده و باعث می‌شود کار کسانی که در گذشته واقعا رانت‌های بزرگی ایجاد کرده‌اند، توجیه شود.

جانشین فرمانده کل سپاه:
جواب درخواست بازدید از مراکز نظامی ایران را با «سُرب داغ» خواهیم داد
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: نه‌تنها اجازه بازدید خارجی‌ها از مراکز نظامی ایران را نخواهیم داد، بلکه اجازه تفکر پیرامون این موضوع را هم نمی‌دهیم حتی در رویاهایشان این اجازه را نخواهند داشت که از عادی‌ترین مکان نظامی ما بازدید کنند. و جواب درخواست بازدید از مراکز نظامی ایران را با سرب داغ خواهیم داد.
به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در برنامه «نگاه یک»، با اشاره به 29 فروردین روز ارتش گفت: حریم پایگاه‌های نظامی باید حفظ شود. این‌که یک بازرس خارجی به پادگان نظامی سر بزند، به معنی اشغال سرزمین است چون همه اسرار و رازهای دفاع ما در اینجاست. این به معنی تحقیر ملی است، حتی گفت‌وگو در این موضوع.
سردار سلامی همچنین درباره اظهارات ضدایرانی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی هم گفته است: نتانیاهو دارای حداقل اعتبار سیاسی است. ترجیح می‌دهم به جای گوش دادن به حرف‌های او، کارتن «گوریل انگوری» را ببینم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور:
گزارش مفاسد مالی به محضر
رهبر معظم انقلاب ارسال شده است
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این‌که برخورد قانونی با کسانی که همچون زالو خون ملت را می‌کشند اولویت ماست، گفت: سازمان بازرسی در برابر افرادی که بخواهند به بیت‌المال تعدی کنند کوتاه نمی‌آید و با آنان برخورد می‌کند.
به گزارش ایرنا، ناصر سراج یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه بازرس کل استان فارس خطاب به مدیران دستگاه‌ها گفت: در برخورد با مفسده فقط به مجازات مباشر در جرم بسنده نمی‌کنیم و پای معاون و شریک هم گیر است و شریک و مباشر هم مسئول ارتکاب جرم هستند و با آنها برخورد می‌شود. به گفته ناصر سراج، موضوع اقتصاد مقاومتی رویکردی شفاف است که توسط رهبرمعظم انقلاب ترسیم شده است و بر این اساس گزارش‌های مفاسدی که اتفاق افتاده خدمت ایشان ارسال شده و در اولویت رسیدگی قرار دارد.

مسئولان ستاد انتخابات کشور مشخص شدند
وزیر کشور، در احکام جداگانه‌ای امیری، ذوالفقاری، ناصریان، سامانی، شجاعان و شوشتری را با حفظ سمت به‌عنوان مسئولان ستاد انتخابات کشور منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در احکام جداگانه‌ای مسئولان ستاد انتخابات کشور را منصوب کرد. وزیر کشور در این احکام حسینعلی امیری قائم مقام وزیر در امور مجلس و هماهنگی استان‌ها را با حفظ سمت به‌عنوان عضو ستاد انتخابات، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی را با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات، جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع را با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور، در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد. همچنین وزیر کشور در این احکام سیدسلمان سامانی رئیس مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی را با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخابات، امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات و محمد ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست با حفظ سمت به‌عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری منصوب کرد.


تعداد بازدید :  170