شماره ۵۴۴ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين
صفحه را ببند
کوتاه از بهارستان

ضرغام صادقی عضو هیأت‌رئیسه مجلس: سوال ملی حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس از عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور درباره علت سکونت اتباع بیگانه برخلاف قانون و ضوابط در کشور به هیأت‌رئیسه اعلام وصول شده است. (خانه ملت)
سیدباقر حسینی نماینده مردم زابل در مجلس: با توجه به طوفان‌های سهمگین شن و ماسه که در برخی ایام میزان آلایندگی‌ها به بیش از 37 برابر حد استاندارد می‌رسد و بیماری‌های زیادی را برای مردم به همراه داشته است از رئیس‌جمهوری مصرانه و مجدانه می‌خواهم در سفر رئیس‌جمهوری افغانستان به ایران مسأله حقابه تالاب‌هامون به‌طور جدی مطرح و پیگیری شود. (خانه ملت)
سیدهادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس: آقای گودرزی اخیرا در مورد حضور نمایندگان در فدراسیون‌ها مطلبی گفته بودند و این موضوع را مطرح کرده بودند که 156نماینده در فدراسیون‌های ورزشی مسئولیت دارند که اگر جایشان را به جوان‌ها بدهند بخشی از مشکلات بیکاری حل می‌شود. در همین رابطه جمعی از نمایندگان سوالی را از وزیر ورزش و جوانان مطرح کردند و این سوال تقدیم هیأت‌رئیسه شده تا در نوبت بررسی قرار گیرد. اگر آقای گودرزی مدعی است که این حرف را نزده باید رسما این موضوع را تکذیب و از نمایندگان عذرخواهی کند. (ایسنا)


تعداد بازدید :  175