شماره ۵۴۴ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۳۱ فروردين
صفحه را ببند
پرسه‌در‌بازار

احتمال افزایش قیمت کولرهای گازی
محمدباقر معتمد رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم شوفاژ و تهویه مطبوع از احتمال افزایش هشت تا 9‌درصدی قیمت کولرهای گازی و اسپیلت خبر داد. او با بیان این‌که در زمینه‌ اسپیلت و کولر گازی نتوانستیم در ایران تولیداتی داشته باشیم، گفت: یکی از دلایل این موضوع توان پایین شرکت‌های ایرانی در رقابت با رقبای خارجی خود در این حوزه است چون قیمت تولیدات خارجی در مقایسه با ساخت داخلی بسیار کمتر است. به گفته او،  حدود سه تا چهار‌سال آینده کولر آبی بازار خود را از دست می‌دهد.

فروش محصولات لبنی خارج از قیمت مصوب؛ ممنوع
صفر فرهمندجم رئیس اتحادیه خواروبارفروشان گفت: از ابتدای اردیبهشت فروش کلیه محصولات لبنی که قیمت‌هایشان به صورت غیرقانونی افزایش یافته باشد در واحدهای لبنیاتی، خواروبارفروشی و سوپرمارکت‌ها ممنوع می‌شود. او افزود: براساس توافقی که بین اتحادیه خواروبارفروشان و اتحادیه‌های فروشندگان لبنیات و سوپرمارکت‌داران انجام شد، فروش کلیه محصولات لبنی باید براساس قیمت‌های مصوب صورت گیرد در غیر این صورت چنانچه یکی از کارخانه‌های لبنی قیمت محصولات خود را به صورت غیرمجاز افزایش دهد از فروش محصولات آن در واحدهای خواروبارفروشی جلوگیری می‌کنیم.

کاهش ۲۰‌هزار تومانی قیمت گوجه‌سبز
حسین مهاجران رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به کاهش ۲۰‌هزار تومانی قیمت گوجه‌سبز در میادین میوه و تره‌بار، گفت: قیمت هر کیلوگرم موز به حدود ۵ هزار تومان رسیده است. او با اشاره به کاهش قیمت گوجه‌سبز در بازار اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم از این محصول با کاهش ۲۰‌هزار تومانی به حدود ۳۰‌هزار تومان رسیده است. مهاجران در مورد احتمال کاهش قیمت چغاله نیز اضافه کرد: تا زمانی‌که چغاله کرج به بازار نیاید قیمت این محصول کاهش نمی‌یابد البته چغاله کرج تا ۴ روز آینده وارد بازار می‌شود.


تعداد بازدید :  222