شماره ۵۴۳ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين
صفحه را ببند
ورزش جهان

کاهش محرومیت زلاتان
اتحادیه لیگ فرانسه توصیه کمیته المپیک فرانسه برای کاهش یک جلسه‌ از محرومیت 4 جلسه‌ای ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن را پذیرفت. به این ترتیب محرومیت 4 جلسه‌ای زلاتان ابراهیموویچ به 3 جلسه کاهش پیدا کرد. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم با تأیید این موضوع بیانیه‌ای را با این مضامین منتشر کرد: «پاری‌سن‌ژرمن از این‌که لیگ فوتبال فرانسه توصیه و میانجیگری کمیته المپیک فرانسه را برای کاهش محرومیت زلاتان ابراهیموویچ پذیرفته، خوشحال است.»

طعنه مورینیو به شکم‌پرستان
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی به انتقاد از اتحادیه فوتبال انگلیس و نمایندگان آنها که برای بررسی داورها در هر بازی ارسال شده‌اند پرداخت و مدعی شد آنها برای خوشگذرانی به استمفوردبریج می‌آیند! طبق آماری که کمیته فیرپلی لیگ برتر منتشر کرده، چلسی بدترین تیم از لحاظ احترام گذاشتن به داور است. آقای خاص دراین‌باره گفت: «نه، چنین چیزی من را متعجب نکرد زیرا این نمایندگان، همان نمایندگانی هستند که هرهفته، عملکرد داورها را بررسی می‌کنند و من هم در روزنامه‌ها می‌خوانم. بستگی به غذا و نوشیدنی دارد. باید لیست پذیرایی‌مان را عوض کنیم زیرا بیشتر وقت‌ها، آنها بازی را تماشا نمی‌کنند‍!»

انتخاب پزشک جدید بایرن
پزشک مجربی که با فدراسیون فوتبال آلمان همکاری می‌کند، گزینه پست رئیس بخش پزشکی بایرن‌مونیخ است. یکی از دغدغه‌های کنونی پرافتخارترین باشگاه فوتبال آلمان انتخاب کادر پزشکی. در پی استعفای دکتر مولرولفارت از مسئولیت امور پزشکی مونیخی‌هاست. بر این اساس«دکتر اریش رمبک» پزشک مجرب و حاذق که با فدراسیون فوتبال آلمان نیز همکاری دارد، گزینه شماره یک مونیخی‌ها است.


تعداد بازدید :  226