شماره ۳۵۴ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۵ مرداد
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  بعد از اين همه كشمكش و بالاخره دستور پرداخت وام ازدواج كماكان هنوز شاهد كارشكني بعضي مديران بانكي هستيم.
بنده شهريور سال٩٢جهت اخذ وام ازدواج درسامانه ثبت‌نام كردم.  اما هنوز خبري از پرداخت وام در بانك صادرات شهرستان گچساران نيست.
  سلام. با امید و آرزوی توفیق روزافزون برای دست‌اندرکاران روزنامه وزین و ارزشمند شهروند. برای اولین بار مشاهده نمودم که رسانه‌ای به این وسعت مشکلات جانبازان اعصاب و روان را بازتاب داده است. از بذل توجه شما به این قشرمحروم مظلوم و از یاد رفته کمال تشکر و امتنان را دارم. حقیرخود جانباز اعصاب و روان هستم که با خواندن مطالب چاپ شده از «شهروند» کلی روحیه گرفتم و با خود گفتم دراین مملکت کسانی هم هستند که به فکر ما هستند.  از این به بعد یکی ازخوانندگان دایمی «شهروند» خواهم بود و با توجه به موقعیت شغلی‌ام که با مردم بسیار در ارتباطم ان‌شاءالله بتوانم مبلّغ خوبی برای معرفی «شهروند» به همشهری‌های شیرازی خود باشم. بهزاد یزدان‌پرست- شیراز
شهروند: دست‌بوس و ارادتمندیم قربان
   داخل ایستگاه مشهد کف سالن، صد نفر مسافر سرگردون نشسته بود. مسافر قطار نور با قیمت فوق بالایش بودم بلندگو اعلان کرد متاسفانه قطار باز مشکل دارد، بنشینید خبرتان کنیم: آقای دکتر روحانی، تندمزاج! این‌جا دیگه مقصرکیه؟جریان انحرافی؟ یا آقای محمود سابق؟ بنده خدا...  
شهروند: ببین قربان شکل ماهت، انتقاد از تأخیر قطار داری، مطرح کن، ولی به این بهانه پای آن بنده‌خدا را وسط نکش که خاکریز دست نخورده‌ای برای دفاع باقی نگذاشته است! خیلی مخلصیم.
   حالا یک بار رئیس‌جمهوری پاسخ بعضی‌ها را با زبان خودشان داد چرا این‌قدر بهشون برخورد، فکر نمی‌کردیم این‌قدر نازک‌دل و زودرنج باشند!
شهروند: واقعا؟!! نمی‌دانستید!!! طفلک‌ها یک دل دارند قد گنجشک، این‌قدر حساسند!

 


تعداد بازدید :  347