شماره ۵۴۳ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين
صفحه را ببند
جنوب

برگزاري نشست تکالیف مجمع سال 1393 شركت های تابعه ملي گاز ايران در بندرعباس
 نشست پیگیری تکالیف امور مجامع سال 93 شركت ملي گاز ايران در روز شنبه مورخه 22/01/94 با حضور مدیران ارشد ستاد ، مدیران عامل شرکت های گاز مستقر در منطقه هرمزگان، روسا و مسئولین امور مالی شرکتهای تابعه در محل سالن همایشات شركت پالايش گاز سرخون و قشم برگزارشد. در ابتداي اين نشست مهندس نوروزی مديرعامل شركت پالايش گاز سرخون و قشم با موضوع شفافيت، استمرار و توسعه برنامه امور مالی در سازمان و انجام حسابرسی موثر و بموقع سخنانی را بیان کرد و به ارائه گزارش مختصری در خصوص فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این شرکت پرداخت. در ادامه مهندس پروین مدیرعامل شركت گاز استان هرمزگان و مهندس صفرعليزاده مديرمنطقه شش عمليات انتقال گاز به ارائه گزارش در خصوص اهداف و عملکرد شرکتهای مربوطه پرداختند. طی این نشست آقای حیدری زاده مدیر مالی شرکت پالایش گاز سرخون و قشم ضمن عرض خیرمقدم خدمت مدعوین و مهمانان ، گزارشی از عملکرد و صورتهای مالی این شرکت ارایه کرده و هدف از برگزاری این نشست جمع بندی عملکرد و برنامه‌های امور مالی شرکتهای تابعه برشمردند. در ادامه این نشست مهندس کفعمی کار شناس امور مجامع شرکت ملی گاز ایران ضمن تقدیر و تشکر از
 دست اندرکاران و همچنین میزبانی شایسته مدیریت و مجموعه شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در برگزاری این نشست ، برنامه‌ها و اهداف اصلی این نشست را به‌طور جامع تشریح کرد. مهندس کفعمی در ادامه در جمع روسا ، مسئولین وکارشناسان امور مالی: هدف اصلی  این نشست را بررسی و تبادل نظر در خصوص مباحث مشترک در تکالیف امور مجامع شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران بیان کرد.      

آبیاری نوین، کشاورزی حاجی‌آباد را دگرگون می‌کند
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حاجی‌آباد گفت: طرح آبیاری تحت فشار در حاجی‌آباد از ‌سال 76 آغاز شد و تاکنون 960هکتار به این سیستم مجهز شده‌اند. و این امر باعث دگرگون شدن زیرساخت‌های بخش کشاورزی دراین شهرستان شده است. به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، عباس‌پور افزود: اجرای طرح آبیاری نوین با هدف استفاده بهینه از آب و اقتصادی کردن بخش کشاورزی در حاجی‌آباد درحال اجرا است. وی با اشاره به این‌که برای مجهز کردن هر هکتار به سیستم آبیاری نوین 4میلیون تومان هزینه می‌شود بیان داشت: گندم، ذرت، کنجد، پسته، انبه، خرما، مرکبات و سبزی و صیفی از مهم‌ترین محصولاتی است که در این شهرستان کشت می‌شود.
عباس‌پور در پایان گفت: حاجی‌آباد بیش از 14هزار نفر بهره‌بردار کشاورزی دارد.

امحای باغ‌های آلوده استان
رئيس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از امحاي باغ‌های آلوده به بیماری به‌خصوص آفت جاروی جادوگر خبر داد وگفت: باغداران استان باید درخصوص ازبین بردن باغ‌های آلوده خود اقدام کنند و از کشت‌های جایگزین و اقتصادی‌تر استفاده کنند. به گزارش روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، ناصر حیدری‌پوری در نشست پرسش وپاسخ مسئولان شهرستان رودان افزود: اجرای الگوی کشت، جلوگیری از افت قیمت‌ها در فروش محصولات کشاورزی، پیگیری تعرفه‌های آب و برق کشاورزان، نصب کنتورهای هوشمند در چاه‌های آب کشاورزی با همکاری وزارت نیرو و تجمیع چاه‌های آب از مهم‌ترین محورهای بحث با مسئولان رودان ازجمله سیدعبدالکریم ‌هاشمی نماینده مجلس شهرستان رودان و فرماندار این شهرستان بود.
وی افزود: عدم تغییر کاربری اراضی کشاورزی، تأمین سوخت چاه‌های کشاورزی و حمایت از شرکت‌های مکانیزاسیون بخش کشاورزی، از دیگر موضوعاتی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفتند.  حیدری‌پوری در پایان گفت: ‌هاشمی به‌عنوان نماینده مردم شرق استان هرمزگان درخصوص پیگیری مشکلات کشاورزان هرمزگانی به‌خصوص مردم رودان قول مساعد دادند.


تعداد بازدید :  212