شماره ۵۴۳ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۳۰ فروردين
صفحه را ببند
جلسه شورای اداری شهرستان ملارد با حضور استاندار تهران و معاونین

با حضور هاشمی استاندار تهران و معاونان استانداری نشست مشترک اعضای شورای اداری شهرستان ملارد با جمعی از روحانیون، معتمدین، خانواده معظم شهدا  و فعالان سیاسی اجتماعی در مجتمع شهید اینانلو این شهرستان برگزارشد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ملارد، داود کرمی فرماندار ملارد ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به بیان دستاوردهای دولت تدبیر و امید در سطوح مختلف پرداخت و تصریح کرد : در سطح شهرستان ملارد هم صرفا به دنبال ارایه آمار و ارقام نبوده و قصد نمایش نداشته‌ایم چرا که معتقدیم خدا بهترین شاهد بر رفتار همگان بوده و بر نیات آگاه است . چنانچه کارها با نیت صادقانه باشد اثر خود را در مردم داشته و خدمت ملموس نیازی به گفتن ندارد . کرمی جمع حاضر را از منتخبین و افراد دارای حوزه نفوذ دانست که با مردم در ارتباط مستقیم بوده و با مشکلات شهرستان و خدمات دولت به خوبی آشنا هستند .  فرماندار ملارد به سفر یک سوم از اعضای کابینه و بیش از 20 مقام عالی رتبه کشور به این شهرستان اشاره کرد و افزد : امروز دیگر ملارد یک شهرستان بی نام و نشان نبوده و نام آشنا ترین شهرستان برای دولت تدبیر و امید است. وی حاصل این سفرها را تلاش برای تقویت زیرساخت ها و آغاز برخی اقدامات اساسی برشمرد .
 تخصیص ردیف بودجه 30 میلیارد ریالی برای احداث بیمارستان ، جانمایی دوشهرک صنعتی با 4 هزار هکتار مساحت ، تخصیص اعتبار برای ساخت فرهنگسرا ، پارک سلامت ، تکمیل طرح بیابان زدایی در دهستان اخترآباد و بهره برداری از دهها پروژه با اعتباری بالغ بر یک صد میلیارد تومان بخشی از این اقدامات است .
رئیس شورای اداری شهرستان ملارد در ادامه سال گذشته را سال تصمیم گیریها ذکر کرد و گفت : مدیریت جهادی را امسال نیز ادامه داده و در سالی که به نام سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامگذاری شده و بزرگترین سرمایه این شهرستان است ، برای سرانجام رساندن و اجرای تصمیمات و مصوبات سال گذشته تلاش خواهیم کرد تا مردم از زحمات و نگاه مثبت دولت بهره مند و طعم شیرین این نوع نگاه را بچشند .
 کرمی در انتها حضور گسترده مردم شهرستان ملارد در استقبال از رئیس جمهوری محترم را خواستار شد تا همچون سفر انتخاباتی رئیس جمهوری محترم ، خاطره ای ماندگار برای هیات دولت گشته و حاصل آن خیر و برکت برای این شهرستان باشد . هاشمی استاندار تهران هم در این نشست طی سخنانی به وجود همدلی و وحدت در بین  اعضای شورای اداری شهرستان ملارد اشاره کرد و افزود: این همدلی واقعاً ستودنی است و بنده این شهرستان را به عنوان یک الگو در بسیاری جلسات عنوان کرده ام . وی در خصوص تخصیص اعتبارات در سطح استان تهران به این نکته اشاره کرد که 100 در صد اعتبارات استانی برای این شهرستان تخصیص یافته و در بخش ملی نیز 80 درصد اعتبارات از طریق استانداری تخصیص داده شده است .
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت  این دولت یا قولی نمی‌دهد یا صد در صد به آن عمل می‌کند که اولین سفر شهرستانی رئیس جمهوری به ملارد هم نمونه ای از این عمل به وعده هاست. استاندار تهران در ادامه به تشریح عملکرد دولت در سطح داخلی و بین المللی پرداخت و حمایت رهبری و همدلی مردم را عامل این موفقیت‌ها دانست. احداث بیمارستان، طرح تثبیت شن‌های روان در دهستان اخترآباد به‌عنوان کریدور هوایی شهر تهران ، گسترش مترو به شهرستان های اطراف پایتخت ، ساخت تصفیه خانه فاضلاب شهری و توسعه آبیاری تحت فشار از مواردی بود که استاندار تهران به آنها اشاره کرد و گفت در سفر رئیس جمهوری به شهرستان ملارد مطرح و پیگیری خواهد شد .   
حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ملارد، حجت الاسلام محسن زاده امام جمعه صفادشت، گروسی نماینده شهرستان های ملارد، قدس و شهریار در مجلس شورای اسلامی از دیگر سخنرانان این نشست بودند. گفتنی است در این نشست فرمانده انتظامی غرب استان تهران ، تمامی معاونین استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران حضور داشتند.


تعداد بازدید :  235