شماره ۵۴۲ | ۱۳۹۴ شنبه ۲۹ فروردين
صفحه را ببند
نرم افزار تشخیص رفتارهای پرخطر

شهرام شهيدي طنزنویس

[email protected]

در خبرها آمده بود دانشمندان و پژوهشگران اعلام کرده‌اند با استفاده از یک نرم‌افزار هوشمند، بیماری ایدز از طریق تلفن همراه قابل شناسایی خواهد شد. این بود که ما به‌عنوان متولی اشیا و افراد گمشده تصمیم گرفتیم حلقه مفقوده این تئوری را پیدا کرده و اولین روزنامه‌ای باشیم که شما را با جدید‌ترین روش‌های شناسایی ایدز در خاورمیانه آشنا می‌کند. این شما و این روش‌های نوین ایدزیابی در یک دقیقه.
روش نخست: همسرتان زنگ می‌زند به شما.
بر نمی‌دارید. دوباره شما را می‌گیرد. برنمی‌دارید. چند بار زنگ می‌خورد و بالاخره می‌رود روی منشی تلفنی
سلام. لطفا بعد از شنیدن صدای بوق پیغام بگذارید.
صدای همسرتان: الو عزیزم گوشی را بردار کار مهمی دارم.
نتیجه‌گیری نرم‌افزار تشخیص ایدز نصب شده بر گوشی تلفن‌همراه: مشترک مورد نظر حتما سرش جایی بند است که جواب شما خانم محترم را نمی‌دهد. از آن‌جا که هرگونه سرگرمی در این دوره و زمانه رفتار پر خطر تلقی می‌شود و رفتار پر خطر از نشانه‌های اولیه احتمال ابتلا به ایدز است بنابراین شوهر شما ایدز دارد. (صدای آلارم شبیه صدای آژیر آمبولانس‌ها پخش می‌شود)
روش دوم: از طریق اپراتور تلفن‌همراه همسرتان قبض الکترونیکی مکالماتشان ارسال می‌شود. مبلغ قبض بالا می‌باشد. با ارسال عدد یک به شماره *525*00#8 ریز هزینه مکالمات و با ارسال عدد سه به شماره *525*00#7 ریز پیامک‌های ارسالی دریافت می‌گردد.
متن پیامک ریز هزینه مکالمات: مشترک موردنظر در میزان استفاده از تلفن‌همراه شورش را درآورده و خیلی مکالمه دارد. این متن بنا به درخواست ایشان صادر و ارسال شده و هیچ ارزش دیگری ندارد. ستاد مقابله با بحران اپراتور پنجم اوقات خوشی را برای شما آرزو می‌کند.
متن پیامک ریز هزینه پیامک‌ها: با بررسی دقیق و میدانی کلیه پیامک‌های ارسالی و دریافتی از گوشی شما مشخص است که با یک شماره خیلی بیشتر اس‌ام‌اس بازی نموده‌اید. ضمن تشکر از شما بابت انتخاب اپراتور ما برای اس‌ام‌اس بازی و عدم مراجعه به وایبر، واتس‌آپ یا تلگرام به اطلاع می‌رساند شما مجددا در معرض رفتار پر خطر قرار گرفته و در آستانه ابتلا به ایدز می‌باشید. لطفا در ارسال اس‌ام‌اس به یک شماره خاص تجدیدنظر نمایید. اوقات خوشی را برایتان آرزومندیم.
نتیجه‌گیری نرم‌افزار تلفن‌همراه: مشترک گرامی لطفا با مراجعه به سایت zirmizi.ir و پرداخت حق‌السکوت ما را مجاب نمایید نتیجه تحقیقات خود را به شماره خانم‌تان ارسال نکنیم. با آرزوی بهروزی. هر روزتان پر خطر. خطرهاتان شفاف باد.
روش سوم: این نرم‌افزار به برخی واژه‌ها ازجمله «سیخ و سنگ» «سرنگ داری؟» «تیغ سلمانی» و... حساس بوده و به محض شنیدن چنین کلماتی و یا ثبت پیامک‌هایی که حاوی چنین کلماتی باشند آلارم می‌دهد.
روش چهارم: قطره‌ای از خون‌تان را که همشهریان محترم دیگر در شیشه کرده‌اند روی مانیتور گوشی تلفن همراه ریخته و کلمه HIV+ را به شماره 200090 ارسال کنید. منتظر جواب نباشید. این برنامه تنها جهت اختلال در نظرسنجی‌های برنامه 90 تهیه شده و کارایی دیگری ندارد.
روش پنجم: دوربین مکالمه ویديویی گوشی‌تان (همان دوربین عکس سلفی‌اندازی) را روشن کرده و با نزدیک کردن چشم‌هاتان به مانیتور، سی ثانیه پلک نزنید. بعد از شنیدن یک بوق پیامکی برای شما ارسال می‌شود که شما مبتلا به ایدز هستید یا خیر. فکر کردید مفتی و بدون آزمایش کسی در این مملکت تشخیص می‌دهد؟ در قبض ماه بعد مبلغ سه‌میلیون ریال کارمزد تست ایدز به قبض‌تان اضافه خواهد شد.

 


تعداد بازدید :  298