شماره ۵۴۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين
صفحه را ببند
ورزش جهان

 جدایی کلوپ از دورتموند
یورگن کلوپ، سرمربی موفق دورتموند پس از یک فصل نه چندان موفق در کنفرانس مطبوعاتی اشک‌‌‌آلود رسما از دورتموند خداحافظی کرد. درحالی از توماس توخل، سرمربی سابق ماینتز به‌عنوان جانشین او یاد می‌شود که هم‌اکنون باشگاه‌هایی مانند منچسترسیتی، آرسنال، پاری‌سن‌ژرمن، ناپولی و حتی رئال‌مادرید، خواهان معمار دورتموند موفق چند‌ سال اخیر هستند. او در کنفرانس مطبوعاتی‌اش گفت: «همیشه گفته‌ام، اگر احساس کنم مناسب‌ترین فرد برای این شغل فوق‌العاده نیستم، کنار می‌روم. تصمیمم قطعی است و همه جنبه‌های آن را بررسی کرده‌ام. در هفته‌های گذشته درباره این تصمیم مطمئن نبودم و حتی نمی‌توانستم به این سوال که می‌مانم یا می‌روم، پاسخ دهم.»

تصاویر رابسون در سطل آشغال
‎تصاویری که نشان می‌دهد مسئولان باشگاه نیوکاسل قاب عکس‌های سر بابی رابسون به همراه تیمش را به سطل زباله انداخته‌اند، خشم هواداران این تیم لیگ برتری را در پی داشته است. 30 قاب عکس دیگر هم از روی دیوارهای باشگاه جمع شده تا فضا برای عکس‌های تیم جدید باز شود. تصویر سر بابی ‎شود که زاغ‌ها با این مربی عصری طلایی را تجربه کردند. هواداران نیوکاسل در شبکه‌های اجتماعی اعتراض خود را نسبت به این حرکت باشگاه اعلام کرده‌اند.

آغاز یک‌چهارم‌نهایی لیگ اروپا
8 تیم حاضر در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ فوتبال اروپا، امشب نخستین گام را برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی برمی‌دارند. در اسپانیا، سویا پذیرای زنیت سن‌پترزبورگ روسیه خواهد شد.دنیپرو اوکراین در میهمانی کلاب بروژ حاضر می‌شود. دیگر نماینده اوکراین یعنی دینامو کیف میزبان فیورنتینا ایتالیاست و در آخرین مصاف ولفسبورگ آلمان معروف به گرگ‌ها میزبان ناپولی ایتالیا خواهد بود.

 


تعداد بازدید :  291