شماره ۵۴۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين
صفحه را ببند
دربی مادرید، بدون گل و با کلی جنجال
خون، گاز و مشت

شهروند| وقتی ماریومانژوکیچ پس از برخورد هوایی با سرخیو راموس روی زمین افتاد، اتفاق خاصی قابل پیش‌بینی نبود اما هنگام زوم شدن دوربین روی صورت او، ماجرا شکل دیگری به خود گرفت. داور به صورت غرق در خون ماریو توجهی کرد و دستور خروج از زمین به قصد مداوا را برای ستاره کروات‌ها صادر کرد. در بازگشت هم به این بازیکن اخطار داد تا بیش از پیش عجیب بودن خود را نشان دهد.
آقای مازیچ
میلولارد مازیچ، داور صرب این بازی در یک‌سال اخیر به خاطر قضاوت‌های جنجالی، مورد توجه قرارگرفته است. او بعد از یک اخراج «پرتغال ویران‌کن» در بازی هم‌تیمی‌های رونالدو مقابل آلمان، خطای پنالتی روی دژاگه در بازی ایران و آرژانتین را ندید و حالا هم با این اخطار به بازیکن کروات، بیش از پیش خودش را سر زبان‌ها انداخته است. جالب این‌که بعد از اقدام اخیر، روزنامه بالکانی با اشاره به ملیت صرب این داور از تعمد او در دادن اخطار و تلاشش برای آزاردادن یکی از کروات‌ها(نژاد همیشه درگیر نزاع با صرب‌ها) نوشتند! بازیکنان و سرمربی اتلتیکو، یک صدا خواهان بخشش کارت زرد او شده‌اند اما حواشی اولین دربی بدون گل مادرید از فصل 2005-2004 تا به حال به همین جا ختم نشد.
گاز گرفتن؟
یکی از پرحاشیه‌ترین دربی‌های یک دهه اخیر دنیا، این بار با شائبه گازگرفته شدن مانژوکیچ توسط کارواخال، نوع جدیدی از درگیری را تجربه کرد. تصاویری که آستین‌های بازیکن کروات را روی شانه‌هایش نشان می‌داد، خبر از یک درگیری و اتفاقی عجیب می‌داد اما فعلا به شکل رسمی، مشت‌زدن و گاز گرفتن مدافع میانی رئال‌مادرید تأیید نشده است. یوفا درحال بررسی ماجراست و رئال‌مادرید بیم محروم شدن کارواخال را دارد. آتلتیکویی‌ها اما فقط محرومیت بازیکن سابق لورکوزن را می‌خواهند! در پرونده بازی‌های رئال و آتلتیکو از این دست جنجال به وفور یافت می‌شود و پس از لنگه کفش پرتاب شده ازسوی آردا توران به کمک داور در دربی فصل جاری جام حذفی اسپانیا، این بار نوبت به گاز گرفتن رسید.
برتری خفیف
ویدال با زدن تنها گل شب اول دور رفت یک‌چهارم‌نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان، برتری خفیف یوونتوس بر موناکوی میهمان را رقم زد. نمایش خوب پیرلو در اولین بازی پس از مصدومیت 50 روزه، تحسین آلگری را برانگیخت و او، حضور فانتازیستا را عامل برتری بانوی پیر نامید. موناکو هر چند در جریان بازی گل خورد اما به اندازه 2 بازی قبلی لیگ قهرمانان مقابل آرسنال روان ظاهر نشد. بازی‌های برگشت شب اول، چهارشنبه آینده در برنابئو و لویی دوم انجام می‌شود.


تعداد بازدید :  195