شماره ۵۴۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين
صفحه را ببند
آخرین فرصت استقلال برای ماندن در کورس قهرمانی
قسمت برانکو، فرکی بود!



شهروند| رقابت‌های هفته‌بیست‌وششم درحالی امروز آغاز می‌شود که بازی‌های این هفته تأثیر بسزایی در تعیین سرنوشت قهرمانی خواهد داشت.
جدال؛ پس از دوری 9 ساله!
مهم‌ترین بخش از دیدار پرسپولیس و سپاهان دوئل استاد و شاگرد است. حسین فرکی که روزی در تیم‌ملی دستیار اول برانکو ایوانکوویچ بود، حالا در اولین بازی که این مربی کروات روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند، باید به میهمانی سرخپوشان برود. پرسپولیس که در این هفته‌ها شانسی برای رسیدن به کسب سهمیه آسیایی هم ندارد، فقط برای دفاع از حیثیت نام پرسپولیس تلاش می‌کند اما داستان اصفهانی‌ها فرق دارد. آنها هرگز نمی‌خواهند مثل ‌سال گذشته شانس حضور در لیگ قهرمانان را از دست بدهند.
آخرین فرصت استقلال
راه امیر قلعه‌نوعی به انزلی افتاده و بعد از سه هفته ناکامی مقابل نفت، فولاد و ذوب‌آهن که نتیجه آن دو شکست و یک تساوی خانگی بود، باید به مصاف ملوانی برود که توانست کمی از بحران فاصله بگیرد. ملوان هنوز خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کند اما با یک پیروزی می‌تواند خود را از منطقه خطر دور کند. از سوی دیگر امیر قلعه‌نوعی اگر می‌خواهد همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند، باید این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارد که در غیر این صورت چه بسا شانس کسب سهمیه آسیایی را نیز تا حد زیادی از دست بدهد.
برنامه کامل هفته‌ بیست‌و‌ششم
پنجشنبه 27 فروردین: ذوب‌آهن - نفت‌تهران، تراکتورسازی - سایپا، فولاد - نفت‌مسجدسلیمان (ساعت 17:30) و پرسپولیس – سپاهان (ساعت 19)/ جمعه، 28 فروردین‌: راه‌آهن – استقلال‌خوزستان، ملوان - استقلال، صبا - پیکان و پدیده - گسترش‌فولاد (ساعت 17:30)

 


تعداد بازدید :  348