شماره ۵۴۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين
صفحه را ببند
9 اعدامی پای چوبه دار

درحالی صبح امروز یک محکوم به اعدام پای چوبه دار رفت که 8 قاچاقچی موادمخدر از نوع شیشه در زندان مرکزی کرج روز دوشنبه اعدام شدند. پرونده زندگي‌ اين 9 محكوم به مرگ که نتوانستند رضايت اولياي دم را جلب كنند براي هميشه بسته شد.
توزیع‌کنندگان موادمخدر در کرج اعدام شدند. از فروشندگان کلان موادمخدر سطح استان البرز بودند که در لابراتور تولید شیشه فعالیت داشتند. این افراد با تهیه مواد پیشتاز اولیه، تولیدکننده کلان موادمخدر صنعتی از نوع شیشه بودند.از این افراد بیش از
 ۳ کیلوگرم موادمخدر شیشه، هرویین و یک محموله ۲۶۸ کیلوگرمی دیگر از نوع حشیش در کرج کشف و ضبط شده بود .
این درحالی بود که مردی که ۲سال پیش در جریان جنایتی هولناک خلبان باسابقه ایران‌ایر و همسرش را در آپارتمان‌شان به قتل رسانده بود سحرگاه ۲۶ فروردین‌ماه پای چوبه دار رفت. این مرد شامگاه 16 اسفند ‌سال 91، زن و شوهري جوان را در خانه‌شان به قتل رساند. كارآگاهان كه به‌صورت شبانه‌روزي سرگرم رسيدگي به اين پرونده بودند در ادامه به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد مردي به نام مرتضي در پشت‌پرده اين جنايت قرار دارد. مظنون اصلی پرونده دستگير شد. او تحت بازجويي‌هاي تخصصي قرار گرفت و مشخص شد این مرد قبل از حادثه با آگهي فروش خودروي مرد خلبان روبه‌رو شده است و تصميم گرفت به بهانه خريد خودرو سراغ او برود و از خانه‌اش سرقت كند. اما در جریان سرقت خلبان و همسرش را به قتل می‌رساند. در جلسه دادگاه قضات وارد شور شدند و متهم را به 2‌مرتبه قصاص محكوم كردند. به اين ترتيب مرتضي در پرونده‌ای جداگانه که مرتكب قتل شده‌ بود سحرگاه 26 فروردين ماه در سالن اجراي احكام زندان رجايي شهر كرج پاي چوبه دار رفت.

 


تعداد بازدید :  236