شماره ۵۴۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين
صفحه را ببند
جشنواره هلال و رسانه

با استعانت از خداوند متعال و با توجه به استقبال اصحاب رسانه از اولین «جشنواره هلال و رسانه»، جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران دومین «جشنواره هلال و رسانه» را با رویکرد توجه بیشتر به قدرت رسانه در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در برخورد با حوادث، سوانح و بحران‌ها و از سوی دیگر ارتباط قوی‌تر با رسانه‌ها برای پیشبرد اهداف والا و مقدس جمعیت هلال‌احمر برگزار می‌کند. لذا از عکاسان، خبرنگاران، ‌روزنامه‌نگاران، نویسندگان مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اینترنتی و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری دعوت می‌شود ضمن مطالعه فراخوان جشنواره آثار خود را با محوریت فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در عرصه داخلی – بین‌المللی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
بازه زمانی در نظرگرفته شده
آثاری که در حوزه هلال‌احمر و در بازه زمانی از ابتدای ‌سال ۹۳ تا پایان فروردین ۹۴ منتشر شده یا می‌شوند می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
زمان ارسال آثار:  مهلت پایانی برای ارسال آثار رسانه‌ها به دبیرخانه جشنواره تا دهم اردیبهشت‌ سال ۹۴ خواهد بود.
گرایش، زمینه و قالب آثار شرکت‌کننده این جشنواره در ۳ قالب زیر برگزار می‌شود:
1- تصویری:  گزارش تصویری، عکس تک
2- رسانه‌های مکتوب (مطبوعات- خبرگزاری‌ها- پایگاه‌های اینترنتی)‌ که شامل بخش‌های زیر است:  گزارش، خبر، مقاله و یادداشت،  مصاحبه
3- رسانه‌‌های دیداری و شنیداری (رادیو و تلویزیون) که شامل بخش‌های زیر است:  گزارش، خبر، مصاحبه
توضیحات لازم برای اعلام فراخوان جشنواره
آثار مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی دارای پروانه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جشنواره پذیرفته می‌شوند.
شرکت‌کنندگان می‌توانند تنها یک اثر برای هر بخش و در مجموع ۳ اثر خود را برای شرکت در جشنواره بفرستند. در قالب عکس شرکت‌کنندگان مجاز به ارسال ۳ عکس تک (خبری، توصیفی و...) یا ۳ مجموعه گزارش تصویری ( خبری – توصیفی  و ...) با تعداد ۹ عکس می‌باشند.
از نامزدهای نهایی، اصل اثر خواسته خواهد شد.
هر اثر ارسالی در بخش مکتوب و عکس صرفاً باید به صورت الکترونیکی، در قالب‏های jpg یا pdf به نشانی پست الکترونیک [email protected] ارسال شود.  در بخش دیداری و شنیداری شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به نشانی خ ولیعصر- بالاتر از میرداماد- نبش خ یاسمی- ساختمان صلح جمعیت هلال‌احمر- طبقه هشتم- اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی- دبیرخانه جشنواره هلال و رسانه ارسال کنند.  شرکت‌کنندگان در هنگام ارسال اثر خود لازم است عنوان قالب (عکس- دیداری شنیداری- مکتوب) و بخشی که در آن شرکت کرده‌اند را موضوع ایمیل یا روی بسته‌بندی آثار ارسالی به دبیرخانه درج کنند.


تعداد بازدید :  254