شماره ۵۴۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

حسین نوش‌آبادی، معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت که محمدرضا شجریان برای برگزاری کنسرت، ممنوعیت قانونی دارد.

الهام غفوری، تهیه‌کننده «پایتخت ۴» از پایان ضبط بخش چین خبر داد و از شهر ممنوعه، اپرا،
باغ وحش بزرگ، بازار بزرگ، دیوار چین، مترو و اماکن پرتردد چین به‌عنوان لوکیشن‌های اصلی این بخش نام برد.

فیلمبرداری فیلم کمدی «من سالوادور نیستم» به کارگردانی منوچهر‌هادی، تا ۱۵ روز دیگر به پایان می‌رسد.«من سالوادورنيستم» داستان يك ايرانی در برزيل است كه كارش ذبح اسلامی برای رستوران‌ها است. او توسط دختری برزيلی با شخصی به نام سالوادور اشتباه گرفته می‌شود و اين آغاز ماجراست. در این فیلم سینمایی رضا عطاران به‌عنوان بازیگر حضور دارد.

تدوين فيلم سينمايی «غيرمجاز» به كارگردانی حسن يكتاپناه آغاز شد. فيلمبرداری «غيرمجاز» از نيمه گذشته است و بازی میلاد کی مرام و پریوش نظریه در این فیلم به پایان رسیده و لیلا زارع مشغول نقش‌آفرينی مقابل دوربين رضا رخشان است.

«ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران در بخش مسابقه جشنواره «تریپولی» لبنان به نمایش گذاشته   می‌شود.

دو کتاب گزیده و برگزیده آثار هشتمین دوره‌ جایزه‌ کتاب‌سال شعر «خبرنگاران» منتشر شدند.

روح الله سهرابی کارگردان سریال «آرام می‌گیریم» به دلیل عارضه ریوی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

مراسم اکران افتتاحیه فیلم مستند جایی برای زندگی جمعه ۲۸ فروردین ساعت 15: 20در موزه سینما با حضور عوامل فیلم اهالی رسانه و سینماگران برگزار می‌شود.

پخش فصل اول سریال تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری دو هفته دیگر به پایان می‌رسد و بعد از آن سریال «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت در جدول پخش شبکه سه قرار می‌گیرد.

فاضل عبادی از سوی مدیرکل هنرهای نمایشی به‌عنوان رئیس و شهرام کرمی به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب شدند.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی مسعود کرامتی به نیمه رسید.

فرشید اعرابی (خواننده راک) تأکید کرد که هنوز اجازه‌ برگزار کردن کنسرت ندارد.

تهیه‌کننده «فقط بخاطر تو» تغییر کرد و با تعویض تهیه‌کننده فیلم به‌زودی کلید می‌خورد. تهیه کننده اولیه این فیلم خسرو امیرصادقی بود که به دلیل پاره ای اختلافات از گروه تولید کنار گذاشته شد و به جای او، یوسف صمدزاده به عنوان تهیه‌کننده معرفی شد.
میترا حجار، پژمان بازغی و گوهر خیراندیش بازیگران اصلی این فیلم هستند.

علی لدنی، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی
 «معمای شاه» از پخش هفتگی این سریال از ابتدای مهرماه خبر داد.

گروه موسیقی چارتار اولین کنسرت‌شان را در‌سال 94، در سالن شهیدان نژادفلاح شهر کرج برگزار می‌کنند. این اجرا در تاریخ 17 اردیبهشت‌ماه روی صحنه می‌رود.

مهناز افشار بازیگر سینمای ایران از اکران فیلم
«نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم خبر داده ‌است.

جشن تولد 38 نفر از هنرمندان پیشکسوت متولد ماه فروردین از سوی موسسه هنرمندان پیشکسوت در مجتمع فرهنگی یاسر برگزار شد. در این مراسم فرهنگ شریف، محمدعلی کشاورز،‌هادی مرزبان، عنایت بخشی، حسین زمرشیدی، شاهین فرهت، جمشید جهانزاده، فریده سپاه‌منصور، اسماعیل سلطانیان و محمدعلی بهمنی حضور داشتند.

 


تعداد بازدید :  260