شماره ۵۴۱ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۷ فروردين
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

 پیش‌بینی سود سهم بیمه پاسارگاد| براساس نامه معصوم ضمیری مدیرعامل بیمه پاسارگاد در نامه‌ای به علی بیگ‌زاده، رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی، پیش‌بینی درآمد هر سهم به تاریخ 18/11/1393، سود هر سهم سال مالی مبلغ 426.46 ریال اعلام شد. به نظر می‌رسد، سود واقعی سال 1393 بین مبالغ 500 تا 525 ریال محقق خواهد شد که عمدتاً ناشی از افزایش درآمد سرمایه‌گذاری‌هاست.

 لایحه آزادسازی سهام عدالت در مجلس| سیدجعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به موضوع لایحه آزادسازی سهام عدالت اظهار داشت: این لایحه حدود 2 ماه پیش به دولت تقدیم شده و توسط کمیسیون‌های دولت در حال بررسی است و احتمال دارد، اردیبهشت‌ماه از سوی دولت به مجلس ارائه شود. او افزود: نمایندگان مجلس نیز مصر هستند که هر چه سریع‌تر این لایحه به مجلس برسد.

 معامله 2600 مگاوات برق در بورس انرژی| حجم معامله‌های برق در بورس انرژی کشور روز چهارشنبه به بیش از 2600 مگاوات رسید. کمترین قیمت معامله شده در بازار دیروز 415هزار ریال به ازای هر مگاوات ساعت برای بار پایه روزانه به ثبت رسید. بیشترین قیمت معامله شده نیز به ازای هر مگاوات ساعت برای بار پایه روزانه به رقم 440 هزار و یک ریال رسید.  

 96 امتیاز برای 21 شرکت بورسی| 21 ناشر بورسی در رتبه‌بندی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران، از نظر کیفیت افشا و اطلاع‌‌رسانی به‌موقع و مناسب برای دوره 12ماهه منتهی به ۲۹ اسفند سال ۹۳ امتیاز نهایی ۹۶ و بالاتر را کسب کردند. براساس اطلاعیه منتشره اداره نظارت بر ناشران بورسی شرکت بورس، رتبه‌بندی تمامی شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران، به تفکیک بازار اول، بازار دوم، شرکت‌های هلدینگ، شرکت‌های سرمایه‌گذاری بر اساس امتیاز به موقع بودن و قابلیت اتکا اعلام شده است. 


تعداد بازدید :  237