شماره ۵۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
نشست کارگاه ایستگاه متروی قیام


یکی از پروژه‌های عمرانی متروی تهران در حوالی میدان قیام به علت فرسودگی لوله آب ریزش کرد. در این حادثه یک کارگر ۱۵ساله تبعه کشور افغانستان دچار مصدومیت شد.
حسن عباسی، مدیر روابط‌عمومی مرکز اورژانس تهران در این‌باره گفت: شامگاه یکشنبه ساعت 21:39 خبر حادثه ریزش آوار در یکی از پروژه‌های عمرانی متروی تهران در حوالی میدان قیام به سامانه ۱۱۵ اعلام شد و اکیپ‌های اورژانس به همراه آمبولانس به محل اعزام شدند.
وی با اشاره به این‌که تکنیسین‌های اورژانس تهران از شامگاه یکشنبه تا صبح دوشنبه در محل مستقر بودند، گفت: یکی از کارگران شاغل در این پروژه که از ناحیه دست و پا دچار آسیب‌دیدگی شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان سینا منتقل شد.
براساس این گزارش، در این حادثه نشست زمین هنگام تخلیه شن و ماسه یک دستگاه میکسر در محل اجرای پروژه عمرانی مترو در میدان قیام موجب ایجاد حفره و فرو رفتن کانکس‌های ساختمانی و تعدادی از کارگران پروژه در عمق زمین شده است. روح‌نواز، مدیر روابط‌عمومی شرکت متروی تهران و حومه درباره نشست محدوده کارگاهی ایستگاه متروی قیام گفت: این ایستگاه درحال ساخت است و فرسودگی لوله آب باعث نشست محدوده کارگاهی این ایستگاه شد.وی ادامه داد: آب در این محدوده چکه می‌کرد. به آب و فاضلاب اطلاع دادیم که رسیدگی نشد که بخشی از محل سیلو (محل دپوی سیمان) ریزش کرد. به گفته روح‌نواز این حادثه تلفات جانی نداشت و فقط یک کارگر به صورت سطحی آسیب دید و درمان شد.

 


تعداد بازدید :  291