شماره ۵۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
آژیر

در مشهد رخ داد
سرقت یک میلیاردی از بانک
بانک مسکن شعبه المهدی در منطقه سیدی مشهد هدف سرقت مسلحانه قرار گرفت. در پی این حادثه گروه‌های گشت و عملیات کلانتری 37 در کوتاه‌ترین زمان به محل اعزام شدند.
بررسی‌های نخست در صحنه سرقت با توجه به اظهارات شاهدان حاکی از آن بود که جوانی با استفاده از یک اسلحه کلت کمری مبلغ یک‌میلیارد و 373‌میلیون ریال از این شعبه بانکی سرقت کرده و با موتورسیکلت از صحنه
 گریخته است.
هنگام وقوع سرقت مسلحانه به‌رغم فعال بودن دوربین‌های بانک، آژیر خطر به صدا در نیامد و این شعبه بانکی که در منطقه‌ای خلوت قرار دارد، نگهبان هم نداشته است.
هم‌اینک با ورود کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی به موضوع و ردزنی گسترده اطلاعاتی، با توجه به سرنخ‌های موجود کار شناسایی و دستگیری عامل سرقت در جریان است.
از شهروندان خواسته شده در صورت اطلاع از هرگونه خبر یا مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق تلفن به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یا شماره تلفن 2183700 پلیس آگاهی خراسان رضوی اطلاع دهند.

آتش‌سوزی گسترده
در دانشگاه پیام نور ريگان
دانشگاه پیام‌نور شهرستان ریگان دچار حریق شد و طبقه سوم این واحد آموزشی به‌طور کامل در آتش سوخت. در این آتش‌سوزی به دانشجویان
 آسیبی نرسید.
پیش از ظهر روز دوشنبه دانشگاه پیام‌نور شهرستان ریگان دچار حریق شد و به دلیل کمبود امکانات آتش‌نشانی برای اطفای حریق، طبقه سوم این واحد آموزشی به‌طور کامل در شعله‌های
 آتش سوخت.
این آتش‌سوزی از ساعت 11 و 30 دقیقه به دلیل اتصال سیم‌های برق در اتاق کامپیوتر آغاز شد و با توجه به کمبود امکانات، اطفای آن بیش از 2 ساعت به طول انجامید. گفتنی است؛ در این آتش‌سوزی 40 دستگاه کامپیوتر و وسایل طبقه سوم دانشگاه پیام‌نور به‌طور کامل در آتش سوخت و خوشبختانه به دانشجویان صدمه‌ای وارد نشده است.
شهردار ریگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: شهرستان ریگان با وسعت بیش از 7‌هزار کیلومتر مربع و 80‌هزار نفر جمعیت فاقد امکانات اولیه در زمینه اطفای حریق است.
حسن دهگان افزود: نبود امکانات ‌اطفای حریق سبب شد تا این واحد آموزشی که با هزینه‌های زیاد ساخته شده، در شعله‌های آتش بسوزد‌.
وی بیان داشت: شهرداری ریگان 2 دستگاه ماشین آتش‌نشانی دارد که یکی از آنها فرسوده و غیرقابل استفاده است. با توجه به این‌که آتش در طبقه سوم رخ داده بود و وسایل بالابر لازم در این زمینه وجود نداشت، اطفای حریق با مشکل صورت گرفت و این طبقه در شعله‌های آتش سوخت. ماشین‌های آتش‌نشانی از شهرستان‌های همجوار به محل اعزام شدند تا از گسترش آتش به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری شود.


تعداد بازدید :  278