شماره ۵۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   فعالیت مجدد چینی‌ها در آزادراه تهران - شمال| علی نورزاد، مدیرعامل شرکت ساخت با بیان این‌که تجهیز کارگاه و عملیات اجرایی مجدد چینی‌ها در قطعه یک آزادراه تهران - شمال آغاز شد، گفت: امسال در کنار منابع حاصل از فروش اوراق مشارکت، از محل بودجه 21.3‌ میلیارد تومان به این پروژه اختصاص می‌یابد.

  خودروسازان حق افزایش قیمت را ندارند| رضا شیوا مرکز ملی رقابت با بیان این‌که افزایش قیمت خودرو باید متناسب با هزینه‌های تکلیف شده از سوی قانونگذار باشد، گفت: تا جایی که بنده مطلع هستم قیمت خودرو به هیچ‌وجه تغییر نکرده و شورای رقابت نیز موافق هیچ‌گونه افزایش قیمتی از سوی خودروسازان نیست.

   حجم مفید سد لار پس از ۶ ماه مثبت شد| حجم مفید آب در مخزن سد لار تا 17 فروردین‌ماه ‌سال‌جاری نیز صفر بود تا این‌که با بارش‌های هجدهم فروردین، حجم مفید سد لار برای نخستین بار پس از 6 ماه مثبت شد. حجم مفید آب در مخزن این سد که در روز هجدهم فروردین ماه یک‌میلیون و 980‌هزار مترمکعب بود، با ادامه بارش‌ها در روز گذشته به 29‌میلیون و 750‌هزار مترمکعب رسید.

   تسهیلات واگذاری سرخابی‌ها مشخص شد| سیدجعفر سبحانی با اشاره به جلسه هیأت واگذاری برای موضوع مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: مقرر شد 9 اردیبهشت ‌سال‌جاری ساعت 2 عصر در محل سازمان خصوصی‌سازی مزایده سوم برگزار شود. وی افزود: درحال حاضر پرداخت قسط اولیه از 25‌درصد به 20‌درصد کاهش یافته و نیز بازپرداخت اقساط از دو ‌سال به 5‌سال افزایش داشته است. قیمت پایه هر باشگاه همان 290‌میلیارد تومان باقی مانده است.


تعداد بازدید :  244