شماره ۵۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

  انتشار ۴۰‌هزار ‌میلیارد ریال اوراق صکوک| سید حسین حسینی مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه پیش‌بینی کرد ۴۰‌هزار‌ میلیارد ریال اوراق صکوک در‌ سال ۹۴ انتشار می‌یابد. او گفت: برای‌ سال 94 بالغ بر 40‌هزار‌ میلیارد ریال انتشار اوراق صکوک، بدون در نظر گرفتن اوراق مشارکت پیش‌بینی شده‌ است که با توجه به اتفاقات مثبت کشور در زمینه‌ مسائل خارجی و سیاست‌گذاری‌های کلان اقتصادی دولت، امید است این پیش‌بینی محقق شود.

  عرضه برند در فرابورس ایران برای نخستین‌بار| در حالی که برای نخستین بار شاهد درج یک علامت تجاری با عنوان «کافه کاغذ» در بازار دارایی فکری هستیم که قرار است پروانه بهره‌برداری آن برای مدت معین واگذار شود، یک اختراع با عنوان لاستیک مغناطیسی خودرو نیز از همین طریق در فهرست عرضه دارایی فکری فرابورس ایران جای گرفته‌است.  طبق این گزارش، 12 اختراع دیگر نیز برای فروش قطعی به فهرست عرضه دارایی فکری فرابورس ایران اضافه شده‌اند که تعداد دارایی‌های فکری در این فهرست را به 40 عدد رساند.

 سرمایه‌گذار 8‌میلیارد دلاری در ایران| حسن قالیباف‌اصل، دیروز میزبان یکی از سرمایه‌گذاران خارجی فعال در سطح بین‌الملل بود. این شرکت سرمایه‌گذاری، مدیریت 8‌میلیارد دلار دارایی را برعهده دارد و در سطح بین‌الملل دارای 25 دفتر و 6 مرکز منطقه‌ای است.


تعداد بازدید :  173