شماره ۵۳۹ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۵ فروردين
صفحه را ببند
با حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر در خوزستان انجام می‌شود
بازدید از مجتمع امدادی‌ جنوب‌غرب کشور و کلینیک امام‌خمینی(ره)

رئیس جمعیت هلال‌احمر در ادامه سفرهای استانی و بررسی عملکرد جمعیت‌های هلال‌احمر در استان‌های مختلف، امروز، سه‌شنبه ۲۵ فروردین به خوزستان می‌رود. دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در استان خوزستان از مجتمع امدادی و پشتیبانی جنوب غرب کشور بازدید خواهد کرد. این مجتمع امدادی شامل بخش‌های مختلفی ازجمله انبارهای بزرگ امدادی برای پشتیبانی حوادث در منطقه جنوب‌غرب، سایت ترابری سبک و سنگین، آشیانه بالگرد، پد بزرگ بالگرد، سایت آموزشی و... است. بازدید از کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی امام‌خمینی(ره) شهر اهواز که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، تجهیز و راه‌اندازی شده است هم از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمعیت هلال‌احمر به استان خوزستان خواهد بود.
در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی امام‌خمینی(ره) با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت، از زبده‌ترین پزشکان و متخصصان خوزستان بهره گرفته شده و خدمات‌ درمانی لازم با کمترین حق ویزیت به مردم مظلوم خوزستان و همچنین استان‌های همجوار ارایه می‌شود. به علاوه داروخانه و مرکز جامع توانبخشی و واکسیناسیون جمعیت هلال‌احمر در کنار این مجموعه، بر غنای آن افزوده است.
دکتر ضیایی در سفر به استان خوزستان ضمن دیدار با استاندار خوزستان، در جلسه شورای اداری جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان شرکت کرده و به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس، در یادمان شلمچه حضور خواهد یافت. بازدید از جمعیت‌های هلال‌احمر اهواز، آبادان، خرمشهر و... نیز از دیگر برنامه‌های سفر دکتر ضیایی به استان خوزستان خواهد بود.


تعداد بازدید :  155