شماره ۵۳۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين
صفحه را ببند
کوتاه از بهارستان

صفر نعیمی رز، سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس: در جلسه فراکسیون مقرر شد چنانچه اردوغان سه‌شنبه به تهران سفر کند، وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی صبح روز سه‌شنبه مجلس توضیحاتی درخصوص بیانیه لوزان به نمایندگان ارایه کند و در غیر این صورت، در جلسه مشترک دولت و مجلس در همان روز، توضیحات داده شود. (خانه ملت)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امام جماعت را مدیر امور مسجد و نیز رئیس هیأت‌امنای مسجد قرار دادند. در جریان بررسی این ماده، محمدمهدی مفتح پیشنهاد حذف عبارت «تعیین امام جماعت بر عهده مرکز یا مراکزی است که از سوی نماینده ولی فقیه در استان‌ها تعیین می‌شود و نظارت بر حسن رفتار وی بر عهده این مرکز است. هیأت‌امنا و تمامی تشکل‌های موجود در مسجد موظف به هماهنگی با امام جماعت مسجد می‌باشند» را مطرح کرد که پس از صحبت‌های موافق و مخالف، این پیشنهاد با 150 رأی موافق، 18 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 229 نماینده حاضر در صحن
 تصویب شد. (خانه ملت)

۶۵ نماینده مجلس به دلیل اظهارات گستاخانه اردوغان به روحانی تذکر دادند. این نمایندگان از حسن روحانی خواستند برای مقابله و عدم تکرار چنین ادعاها و اظهارات گستاخانه‌ای علیه کشورمان، به رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه، تذکر جدی داده شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. (ایلنا)

 


تعداد بازدید :  186