شماره ۵۳۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين
صفحه را ببند
مکث

پاتک پلیس به باند قماربازان حرفه‌ای
در عملیاتی ضربتی ۶ قمارباز حرفه‌ای در منطقه گلشهر مشهد دستگیر شدند. وقتی پلیس در جریان پاتوق شدن محلی برای قماربازان در منطقه گلشهر مشهد قرار گرفت، پیگیری موضوع آغاز شد. تیمی از ماموران کلانتری گلشهر پس از انجام تحقیقات میدانی پاتوق آنها را شناسایی کردند و با اطمینان از حضور قماربازان در محل، با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.
در این عملیات ضربتی ۶ قمارباز حرفه‌ای در حال استعمال مواد افیونی دستگیر شدند و در بازرسی از محل مقدار ۷ گرم
مواد‌مخدر صنعتی از نوع شیشه، آلات و ادوات قماربازی، ۱۲میلیون ریال وجه نقد حاصل از قماربازی به همراه تراول چک‌های جعلی کشف شد. متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

دستگیری جاعلان دریافت وام کشاورزی
2 جاعل مدارک دریافت وام کشاورزی در رشت دستگیر شدند.  کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری از ورود فردی مشکوک به یک کانون تبلیغاتی به منظور ساخت مهر شرکتی اطلاع پیدا کردند و موضوع بلافاصله پیگیری شد. تیم مبارزه با جعل و کلاهبرداری مرد تبهکاری را در کانون تبلیغاتی دستگیر کردند و با بررسی کارشناسانه متوجه شدند نامه درخواست ساخت مهر جعلی است.
 متهم در تحقیقات پلیسی اعلام کرد در ازای دریافت 80‌ میلیون ریال از فردی قصد تهیه مهر به منظور دریافت وام کشاورزی را داشته است. رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان این‌که همدست متهم در رشت دستگیر شده است، گفت:  قرارداد مزایده جعلی اجاره اراضی شالیکاری در رایانه شخصی این مرد تبهکار کشف شده است.
وی به تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و ارجاع به مقام قضایی اشاره کرد و گفت:  شهروندان پیش از انجام معامله و قرارداد برای اطمینان از مجاز بودن مهر، اسناد، مدارک و حتی درباره افراد حقیقی و حقوقی طرف معامله تحقیقات لازم را انجام دهند.

کشف 7 کیلو تریاک
 از مسافر اتوبوس در زنجان
سوداگر مرگ که در پوشش مسافر اتوبوس اقدام به حمل مواد مخدر می‌کرد، با هفت کیلو تریاک دستگیر شد.  وقتی ماموران در جریان فروش و توزیع مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدرقرار گرفتند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
بلافاصله ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند این متهم را شناسایی کنند و تحت نظر قرار دهند. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر زنجان با بیان این‌که ماموران حین کنترل متهم از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط وی مطلع شدند، افزود:  ماموران در قالب چهار اکیپ مجزا در محورهای ورودی زنجان مستقر و موفق شدند متهم را هنگامی که قصد داشت از یک اتوبوس پیاده شده و سوار خودروی دیگری شود، دستگیر کنند. وی با اعلام این‌که این متهم مقدار هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را به طرز ماهرانه‌ای در وسایل همراه خود جاسازی کرده بود، گفت:  متهم دستگیر و به همراه مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

 


تعداد بازدید :  328