شماره ۵۳۲ | ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۷ فروردين
صفحه را ببند
با پایان اجرای پانزدهمین «طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی»
رئیس سازمان جوانان از تلاش جوانان و همکاران سازمان قدردانی کرد

دکتر وحید قبادی‌دانا در پیامی از تلاش خستگی‌ناپذیر جوانان و تمامی همکاران سازمان جوانان در اجرای موفق پانزدهمین «طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی» قدردانی کرد. در این پیام آمده است: با سپاس از پروردگار متعال که توفیق خدمت‌رسانی به خلق خدا را بر ما ارزانی داشت، بر خود لازم می‌دانم در پایان اجرای پانزدهمین «طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی» از خدمات بی‌دریغ و ارزشمند همه مجریان طرح ازجمله جوانان داوطلبی که در تعطیلات نوروز و حتی در شرایط نامساعد جوی، خالصانه خدمت به خلق خدا را برگزیدند و با حضور پرانگیزه در پست‌های ایمنی و سلامت نوروزی کوشیدند تا این طرح هرچه پربارتر اجرا شود، تشکر و قدردانی کنم. بی‌شک حضور خستگی‌ناپذیر جوانان هلال‌احمر و ایثار آنها در اجرای «طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی» و «کمپین ملی پیشگیری از تصادفات» در ایام نوروز تأثیر بسزایی در کاهش تصادفات در سفرهای نوروزی امسال به دنبال داشته است که جای قدردانی مضاعف دارد. همچنین از تلاش‌های همه همکاران ستادی، مدیران عامل، معاونین امور جوانان، کارشناسان امور جوانان و کارکنان خدوم جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور که در این ایام نهایت سعی و تلاش خود را در هموار کردن امر خدمت‌رسانی به همنوع و به ثمر نشستن این اقدام بشردوستانه به کار گرفتند، تشکر می‌کنم.
از رئیس‌جمهوری محترم، جناب آقای دکتر حسن روحانی که با وجود غم از دست دادن مادر گرامیشان، به‌طور سرزده در پایگاه «طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی» در شهرستان پاکدشت حاضر شدند و از نزدیک خدمت‌رسانی جوانان داوطلب هلال‌احمر را به مردم مشاهده کردند و به ما برای ادامه این راه قوت قلب بخشیدند، تشکر می‌کنم.
بدون‌شک حضور و بازدیدهای جناب آقای دکتر ضیائی، رئیس محترم جمعیت و حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی از پایگاه‌های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی و رهنمودهای ایشان دلگرمی دیگر ما در ارایه خدمات به مسافرین و مردم عزیز بود که جا دارد از حمایت‌های بی‌دریغ ایشان در انجام هر چه بهتر این طرح تشکر کنم. در پایان مجددا ‌سال نو را به همه همیاران این طرح و اعضای سازمان جوانان هلال‌احمر تبریک گفته و برای همه عزیزان سالی سرشار از سلامتی و تندرستی را در سایه عنایات خداوند متعال مسألت می‌کنم.

 


تعداد بازدید :  188