شماره ۵۳۱ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۶ فروردين
صفحه را ببند
آژیر

زن فالگیر در اراک دستگیر شد
زنی فالگیر که سوژه‌های خود را فریب می‌داد تا پول‌های میلیونی به جیب بزند، در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی شناسایی و دستگیر شد. چندی پیش ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تحقیقاتی از فعالیت زنی فالگیر در یکی از محلات شهر اراک مطلع شدند. تحقیقات ماموران پلیس ادامه یافت تا این‌که محل فعالیت زن رمال شناسایی و او دستگیر شد. بنابر این گزارش در این عملیات تعداد 10 جلد کتاب‌های مرتبط با رمالی و تعدادی وسایل که فالگیر برای کلاهبرداری‌های خود از آن استفاده می‌کرد، کشف شد.

کشف 51 کیلوگرم تریاک در بار پیاز
51 کیلو و 400 گرم تریاک در بازرسی از یک کامیون ایسوزو حامل پیاز کشف شد. چندی پیش پلیس در جریان انتقال محموله‌ای از موادمخدر از استان‌های جنوبی به فارس قرار گرفت، همین موضوع کافی بود تا دستگیری قاچاقچیان به‌صورت ویژه در دستورکار مأموران قرار گیرد. بلافاصله مأموران با هماهنگی تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان به یکی از محورهای ورودی شیراز اعزام شدند و با ایجاد ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری، یک خودرو کامیون ایسوزو را متوقف کردند. در بازرسی از این خودرو 51 کیلو و 400 گرم تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای در زیر بار پیاز جاسازی‌ شده بود، کشف شد. راننده خودرو دستگیر و به مقر پلیس انتقال داده شد.

دستگیری حفاران غیرمجاز
6 حفار غیرمجاز در گلوگاه شهر شاهرود، دستگیر شدند. این مردان قصد داشتند اشیای تاریخی استخراج کنند که خود را در محاصره قانون دیدند. براساس اعلام گزارش از طرف منابع و مخبران یگان حفاظت شهرستان شاهرود مبنی‌بر وقوع حفاری غیرمجاز با هدف یافتن اشیای تاریخی در محدوده گلوگاه در ورودی شهر شاهرود این موضوع مورد بررسی قرار گرفت. با هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود، تیمی از کارشناسان و نیروهای یگان حفاظت این اداره به همراه مأموران انتظامی به محل مراجعه و مجرمان را دستگیر کردند. مأموران یگان حفاظت با مشاهده حفاری در منطقه، اقدام به دستگیری 6 نفر از حفاران غیرمجاز که چند نفر آنها از اتباع کشورهای بیگانه بودند، کردند.


تعداد بازدید :  367