شماره ۵۳۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ فروردين
صفحه را ببند
شناسایی عوامل شهادت 3 مامور پلیس در خوزستان


شناسایی عوامل حادثه تیراندازی به ایستگاه نوروزی پلیس در حمیدیه خورستان که به شهادت 3 مامور نیروی انتظامی منجر شد، در دست تیم‌های خبره کارآگاهان قرار دارد.
در نخستین ساعات بامداد روز پنجشنبه، افراد ناشناسی به یکی از چادرهای نوروزی در استان خوزستان حمله کردند و 3 مامور نیروی انتظامی را به شهادت رساندند.
در ایام نوروز ایستگاه‌های موقت نوروزی پلیس در پارک‌ها و اماکنی که مهمانان نوروزی و راهیان نور حضور می‌یابند، برپا می‌شوند. ایستگاهی که بامداد سیزدهم مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت نیز با هدف حفظ امنیت مهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور و خدمات‌رسانی ویژه به این عزیزان، به صورت یک چادر خیمه‌ای در «پارک گمبوعه» شهرستان حمیدیه برپا بود.
ساعت 3 بامداد 13 فروردین این ایستگاه موقت پلیس مورد تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت. در زمان وقوع حادثه، 5 مامور ناجا در چادر حضور داشتند که در جریان این تیراندازی، 3 تن از همکاران تلاشگر، دلسوز و خدمتگزار ما به درجه شهادت نایل آمدند و 2 تن دیگر نیز مجروح شدند.
سرهنگ سیدرحمان موسوی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان با اعلام این خبر در تشریح بیشتر این حادثه گفت: مجروحان این حادثه اکنون در بیمارستان تحت مداوا هستند و تا این لحظه حال عمومی آنان خوب و مناسب گزارش شده است. وی اظهار کرد: 5 نیروی حاضر در چادر پلیس، از ماموران تحت نظارت ناجای خوزستان بودند. معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان همچنین درباره شناسایی عوامل حادثه تصریح کرد: تیم‌های بسیار خبره و ویژه از کارآگاهان وارد و آگاه تشکیل شده و این تیم‌ها به صورت شبانه‌روزی در تلاش خواهند بود که عوامل این حادثه تلخ را شناسایی و دستگیر کنند و با معرفی به مردم و عشایر شهیدپرور حمیدیه، به مقامات قضایی تحویل داده شوند. وی همچنین گفت که فعلا تعداد مهاجمان به ایستگاه نوروزی پلیس در حمیدیه مشخص نیست ولی آنها قطعا کمتر از 2 نفر نبوده‌اند. پیش‌تر سردار سعید منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی هم تأکید کرده بود، پیگیری‌ها در این خصوص با جدیت و به شکل ویژه ادامه دارد. به گزارش ایسنا، ساعت 10 صبح امروز شنبه (15فروردین)، پیکر شهدای این حادثه با حضور خانواده آنها، مردم و عشایر حمیدیه و مسئولان محلی و استانی در حمیدیه تشییع می‌شود.


تعداد بازدید :  223