شماره ۵۳۰ | ۱۳۹۴ شنبه ۱۵ فروردين
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

علی مرادخانی، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است که هنرمندان کشور امسال برای تحقق مطالبه رهبری که همان همدلی و همزبانی است؛ وظیفه سنگین و خطیری دارند.

فیلم سینمایی «آینه‌های روبرو» به کارگردانی نگار آذربایجانی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور، از بیست‌وسوم اردیبهشت (سیزدهم ماه می)، در 30 سالن سینمای فرانسه، اکران خواهد شد.

مهدی یراحی عنوان «مثل مجسمه» را برای آلبوم جدیدش برگزیده است. این آلبوم بهار امسال منتشر خواهد شد.

فیلمبردارى فیلم کوتاه «بیست هفته» به نویسندگی و کارگردانی مسعود قراگزلو آغاز شد. سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، محمدرضا غفاری، ستاره پسیانی، پوریا قاسم‌پور، علی زندی و شقایق فراهانی بازیگران این فیلم هستند. لازم به ذکر است فراهانی تهیه‌کنندگی این اثر را هم به عهده دارد.

نیکول کیدمن برای بازی در فیلم تبلیغاتی هواپیمایی «اتحاد» با انتقاد اتحادیه خدمه پرواز آمریکا روبه‌رو شد.


سری جديد برنامه «خندوانه» از ۲۰ فروردين روی آنتن شبكه نسيم می‌رود.

اولین جشنواره فیلم کوتاه «سماء» با موضوع سبک زندگی ایرانی و اسلامی همزمان با بیست و دومین سالگرد شهادت سیدمرتضی آوینی با بزرگداشت مجتبی راعی و زنده‌یاد رسول ملاقلی‌پور همراه می‌شود.

هما روستا روز یکشنبه 16 فروردین‌ماه زنگ افتتاح «رام کردن زن سرکش» را در تماشاخانه ایرانشهر به صدا در می‌آورد.

گروه بنیامین موزیک برای اولین‌بار با همکاری انجمن موسیقی شهرستان سنندج در این شهر برنامه اجرا می‌کند.


ساعت پخش مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» به کارگردانی مهران مدیری از امشب تغییر می‌کند. ادامه مجموعه تلویزیونی «در حاشیه»، که در ایام نوروز ساعت 23 به روی آنتن می‌رفت، قرار است که هر شب ساعت 20:45 از شبکه 3 سیما پخش شود.

آلبوم موسیقی «میخانه خاموش» اثر تازه «سعید فرجپوری»، آهنگساز و نوازنده کمانچه موسیقی کشورمان، به خوانندگی «سالار عقیلی»، نوروز ۱۳۹۴ از سوی انتشارات «ققنوس» روانه بازار موسیقی کشور شد.

سریال «خاتون» به کارگردانی برادران آتش زمزم با بازی مهران غفوریان، مریم امیرجلالی، شهرام قائدی، مجید یاسر، مونا و مارال فرجاد، حسن اکلیلی، مهدی باقربیگی (بازیگر سریال قصه‌های مجید) و تعدادی از هنرمندان اصفهان، از امشب ساعت 23 از شبکه 5 سیما پخش می‌شود.

سامان سالور معتقد است تجربه فروش فیلم «تمشک» نشان داد که مخاطب سینمای ایران درک عمیقی از سینمای مستقل دارد و از آن حمایت می‌کند.

«شرایط عشق» (فلسفه صمیمیت)، «عشق خداست»، «با تردید و تغییر زیبا زندگی کنید» (نگاهی بودایی به زندگی) و «قدرت پنهان زیبایی» (چرا خوشبختی در نگاه تماشاگر نهفته است؟) کتاب‌هایی هستند که به تازگی به چاپ رسیده‌اند.

جراحت طولانی‌مدت دست جانی دپ موجب تأخیر در فیلمبرداری قسمت پنجم «دزدان دریایی کارائیب» شده است.


عزت‌الله انتظامی پس از ترخیص از بیمارستان حال این روزهایش را مساعد عنوان کرد.


تعداد بازدید :  238