شماره ۵۲۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند
صفحه را ببند
نوروز، جوانان و فعالیت بشردوستانه

وحید قبادی‌دانا رئیس سازمان جوانان

سال نو، نوروز 94 را به همه هموطنان عزیز خصوصا جوانان برومند ایران اسلامی تبریک عرض می‌کنم. انشاءلله که این سال، سالی سرشار از صلح و دوستی و تفاهم بین همه انسان‌ها باشد و ما شاهد جنگ و خونریزی در هیچ نقطه دنیا نباشیم. امیدوارم در ‌سال پیش‌رو، شخصیت و کرامت ایرانیان، مسلمانان و به‌طورکلی همه انسان‌های جهان حفظ شود و سالی سرشار از سلامتی و موفقیت برای همگان باشد. از خداوند می‌خواهم که در‌ سال آینده آلام‌های بشری تسکین پیدا کند و شاهد این باشیم که جان انسان‌ها بیش از گذشته حفظ شود و شاهد کمترین خسارات و تلفات انسانی باشیم.
به همه جوانان فعال در مجموعه جمعیت هلال‌احمر خسته نباشید می‌گویم؛ به امدادگران و اعضای جوانی که داوطلبانه و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در خدمت فعالیت انسان‌دوستانه و نوع‌دوستانه هستند؛ جوانانی که زندگی راحت را کنار می‌گذارند و ترجیح می‌دهند بیش از این‌که به فکر آسایش و رفاه خود و خانواده خود باشند، در خدمت جامعه بشری و همنوعان خود و دیگر افراد جامعه انسانی باشند.
امیدوارم نوروز 94، با توجه به این‌که در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بیش از 20‌هزار جوان داوطلب مشغول فعالیت و یاری‌رسانی به هموطنان خود هستند، بتوانیم به این عزیزان در غرفه‌های مختلف سرزده و خسته نباشید عرض کنیم و سالی سرشار از محبت و مهرورزی را برای آنان آرزو کنیم.
در‌ سال جاری «کمپین پیشگیری از تصادف» شروع به فعالیت کرده است که امیدوارم در‌ سال 94 نیز فعالیت این کمپین به شایستگی ادامه پیدا کند و ما شاهد کاهش تصادفات در‌ سال آتی باشیم. جوانان هلال‌احمر بهترین جوانان در این مرز و بوم هستند؛ چرا که یکی از بهترین اوقات خودشان - تعطیلات نوروز- را صرف فعالیت‌های بشردوستانه و عام‌المنفعه می‌کنند.

 

 


تعداد بازدید :  80