شماره ۵۲۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند
صفحه را ببند
نسبت شیرین بهار و نجات

ناصر چرخساز سرپرست سازمان امداد و نجات

حلول ‌سال نو خورشيدي، حلول مهرباني و همدلي در سايه بهار است، فصل اول‌ سال شايد به ما مي‌آموزد براي با هم بودن مي‌توانيم از خود بگذريم و براي رفاه ديگران زندگي کنيم، زمستان خود را فدا مي‌کند تا طبيعت زنده شود و بهار سرماي زمين را به لطافت زمان پيوند مي‌دهد. نسبتي شيرين دارد بهار و نجات، زمين مرده، دست نسيم بهاري را مي‌گيرد و جان دوباره از دگرگوني مي‌يابد. بهار طبيعت را از خشونت زمستان مي‌رهاند و به آرامش سبزي و خوشرنگي مي‌رساند.
توفیقاتی که تا الان در عرصه حاصل شده چیزی نیست جز نتیجه همدلی و اتحاد با نیت خالصانه الهی خدمت به مردم از رأس تا ذیل جمعیت هلال‌احمر در همه بخش‌ها که دست تک‌تک امدادگران را می‌بوسم و در‌سال جدید آرزوی موفقیت و پیروزی و سربلندی برای آنان دارم.
ما در سازمان امدادونجات هم پیمان شدیم که در نقش فرشتگان الهی باشیم و مأمور نجات انسان‌ها و فرصت دوباره زندگی به اذن خداوند.
سال 93 را با همه تلخي‌ها و شيريني‌هايش سپری کردیم. در اين‌سال حوادث زيادي رخ داد؛ گاه به حکم طبيعت و گاهي ديگر به حکم سهل‌انگاري يا خطاي انساني، چشماني اشکبار منتظر دستان ياري‌بخش اعضاي هلال مهرباني و عشق بودند. برای مقابله با حادثه‌ها و سوانح باید قوی و نیرومند بود چراکه حوادث رعب‌آور، کشنده و آسیب‌زا هستند و برای این مقوله باید در همه ابعاد ازجمله روحی، جسمانی، دینی و مهارتی رشد پیدا کرده و توانمند شویم.
ما در سازمان امداد و نجات هلال‌احمر متعهد شده‌ايم برای ارتقا و دانش‌محوری و بالابردن مهارت نیروهای پایگاه‌های امداد و نجات، مراکز پاسخگویی اضطراری، مراکز پشتیبانی عملیات و لجستیک و سایر مراکز امدادی و برنامه‌ریزی، تلاش کرده و به منظور ارتقای سطح خدمات امدادی و بهینه‌سازی عملیات امدادونجات، از تکنولوژی‌های برتر دنیا الگوبرداری و استفاده کنیم و همچنین برای خدمات و زحمات سرمایه‌های داوطلبی جمعیت که همان امدادگران و نجاتگران فعال در پایگاه‌ها، پست‌ها و مراکز امدادی هستند، احترام ویژه‌ای قائل باشیم.
تا پاي جان براي کمک به سانحه‌ديدگان و آنهايي که با حضور ما آرامش پيدا مي‌کنند، تلاش می‌کنيم. اين رسالت ما است و اميد که خالق يکتا در اين مسير به ما توفيق دهد. حلول‌ سال 94 خورشيدي را که همراه با عطر فاطمی و یاد بزرگ بانوی جهان اسلام است به همه امدادگران و نجاتگران و خانواده بزرگ امداد و نجات در سراسر کشور تبريک مي‌گويم و آرزو مي‌کنم‌ سال جديد سالي پر از سلامتي و شادکامي در سایه اتحاد و همدلی براي ملت بزرگ ايران باشد، دعا مي‌کنم با عنايت خداوند و تدبير و درايت مردم کشورم،‌ سال 94 سالي کم‌کار براي سازمان امداد و نجات هلال‌احمر باشد که اين غايت آرزوي ما اهالي هلال‌احمر است و بالاخره آرزو مي‌کنم با لطف بيکران خداوند و در سايه زعامت رهبر عاليقدر انقلاب اسلامي، سالي پر از ترقي و تعالي در انتظار ايران بزرگ و سرافراز باشد.


تعداد بازدید :  98