شماره ۵۲۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند
صفحه را ببند
نوروز، بهار فعالیت‌های امدادگران هلال‌احمر
سیدامیرمحسن ضیایی


خداوند رحمان را سپاس و ستایش که نسیم بهاری و دلنشین در حال وزیدن است و طبیعت شاهد دگرگونی تمام‌نمای رحمت باری تعالی است. نوروز جشن نو شدن و هماهنگ شدن با طراوت طبیعت است. آیینی که ریشه در فرهنگ و تاریخ گوشه گوشه سرزمین پهناورمان، ایران اسلامی دارد و امسال هم همچون همه سال‌ها فرصتی است برای دور هم بودن و دید و بازدید و البته مسافرت‌های نوروزی. سفرهایی که تا دورترین نقاط کشور را تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد و شور و نشاط بی‌مانندی را در رگ جاده‌ها و شهرهای این سرزمین جاری می‌کند.
خانواده بزرگ جمعیت هلال‌احمر امسال هم در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در شهرها و راه‌ها چشم به راه ایستاده و هرچه در توان دارد به کار خواهد گرفت تا سلامت و ایمنی سفری که خانواده‌های ایرانی آغاز کرده‌اند؛ گزندی نبیند.
نوروز بهار فعالیت‌های امدادگران سرخپوش هلال‌احمر است. امدادگران عزیز و غیور در قالب طرح‌های ملی با هدف والای ایجاد آرامش و امنیت در تعطیلات نوروز برای هموطنان عزیز پرچم خدمت و نوع‌دوستی را در پرترددترین روزهای ‌سال ۹۴، برافراشته نگه می‌دارند. اینک در آغاز بهار طبیعت و ‌سال ۱۳۹۴ هجری شمسی امید داریم در سایه الطاف الهی و توجهات ویژه بانوی بزرگ عالم وجود، حضرت فاطمه(س) که امسال همزمانی ایام شهادت ایشان با نوروز حال و هوای خاصی را به سفرهای نوروزی داده است و با یاری و کوشش فراوان کارکنان، امدادگران، داوطلبان و جوانان ارجمند جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، بتوانیم خدمتگزار شایسته‌ای برای هموطنان گرامی باشیم و سفرهای امن و سالم نوروز، مقدمه‌ای باشد برای سالی سرشار از آرامش و شادکامی برای مردم شریف ایران عزیز.


تعداد بازدید :  98