شماره ۵۲۹ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ اسفند
صفحه را ببند
پیغام خود را بگذارید در کوزه!
سوشیانس شجاعی‌فرد/طنزنویس

 

 

خب. این آخرین ستون طنز روزنامه شهروند در‌ سال 93 است! از قدیم هم گفته‌اند طنز آخر، به از تیتر اول! از فردا مسافرت‌های پیشا‌ نوروزی شروع می‌شود و همه شروع می‌کنند به گشت و گذار و مسافرت! هم از عید و بازدیدهای تکراری و حوصله سر بر عید خلاص می‌شوند و هم از عیدی دادن و خرید آجیل و میوه! این روزها معمولا تلفن‌ها پیغام‌گیر دارد و برای تعطیلات عید برای هم پیغام می‌فرستند! چون اگر بخواهند به موبایل زنگ بزنند باید با همه فامیل صحبت کنند و خرج تلفن بالا می‌رود! حالا ببینیم اگر افراد مشهور که در ایام تعطیلات عید به مسافرت می‌روند، پیغامگیر آنها چه متنی دارد؟!
پیغامگیر روزنامه شهروند: با سلام، شما با روزنامه شهروند تماس گرفته‌اید، روزنامه در تعطیلات نوروزی است اما امدادگران زحمتکش هلال‌احمر در تمام جاده‌ها و مراکز در حال خدمتگزاری هستند. شما اصلا با خدمات این عزیزان آشنایی دارید؟ آیا خجالت نمی‌کشید که با خدمات هلال‌احمر آشنایی ندارید؟ شما اصلا فرم داوطلبی را پر کرده‌اید؟!
محسن رضایی: اینجانب به منظور دیدارهای انتخاباتی با مردم مناطق مختلف در مسافرت هستم. لطفا بعد از شنیدن صدای نارنجک، پیغام خود را بگذارید!
پیغامگیر یک راننده تریلی: داداش گلم، حتی روزای عید هم اسیر جاده‌هاییم. بعد از شنیدن بوق تریلی، پیغامتو بذار! زت زیاد!
پیغامگیر مهدی ‌هاشمی: به هوای عشق اومدم اسیر دو چشمونتم، آره دیگه مهمونتم زندونی زندونتم، زندونی زندونتم! قربون داداش با مرامم که یادی از ما کردی! ما چون اونور‌ سال میریم بند، گفتیم این دو روز عید رو صفا کنیم. پیغوم بذاری، جیک ثانیه میزنگم! مرامتو لوطی!
پیغامگیر قالیباف: در بحث مدیریت شهری، اصولا باید بعد از شنیدن بوق پیغام گذاشت! اگر نوار پیغامگیر پر شده بود زنگ بزنید سامانه 137 که به حق از بزرگترین دستاوردهای شهرداری است! اگر مرکز فوریت‌های شهری اقدامی نکرد و نوار پیغامگیرم پر بود، به 1888 گزارش دهید تا برخورد لازم صورت بگیرد!
پیغامگیر علی مطهری: خوشا شیراز و سنگ بی‌مثالش! بنده چون تنم میخاره، تعطیلات رو رفتم شیراز!
پیغامگیر جواد لاریجانی: بنده در مسافرت شمال هستم ببینم این زمین‌هایی که میگن مال منه اصلا کجا هست؟! چی هست؟! مظنه‌اش چقدره! بعدش هم که میروم مسافرت خارجی تا اوضاع مناسب حقوق بشر ایران را برای کشورهای بدبخت غربی تشریح کنم، بلکه اونها هم وضع حقوق بشرشون رو بهبود ببخشند! خلاصه که نیستم! پیغام بگذار!
پیغامگیر صادق زیباکلام: فی‌الواقع بنده منزل نیستم! تعطیلات عید رفته‌ام به رفسنجان! لطفا بعد از شنیدن بوق پیغام بگذارید و 10 دقیقه بعد جواب‌تان را طی یک نامه سرگشاده از طریق سایت‌ها بخوانید!
پیغامگیر گلشیفته فراهانی: سلام، من در سفر به دریای کارائیب برای بازی در فیلم دزدان کارائیب هستم! لطفا برای روحم پیغام بگذارید!
پیغامگیر علی پروین: ما این 15 روز   تعطیلات هستیم، 10 روز اول لواسونیم، 10 روز دوم شمال، پیغامی چیزی دارید به ممدمون بگید، قربون شما، سلطان!
پیغامگیر عادل فردوسی‌پور: شرمنده، برای من نمیتونید پیغام بگذارید، باید به شماره 300090 پیامک بزنید! حداقل توی این ایام عیدی دو قران کاسب بشیم!
پیغامگیر ‌هادی حیدری: سلام، خوبی؟ خدارو شکر، من تفرشم، دارم واسه کل‌ سال 94 عکس می‌گیرم! پیغام بگذارید!
پیغامگیر خودم: الو بفرمایید؟! الو؟ حرف بزن دیگه! خب عصبانی نشو! روی پیغامگیره! من خونه نیستم، پیغام بذار. ضمنا‌ سال نو بر همه شما خوانندگان خوب روزنامه شهروند و نیز همکارانم در این روزنامه مبارک و فرخنده باشد. (سال نو: باشه، بهش میگم!)
پیغامگیر کسری نوری (سردبیر): داداش ما بچه شمرونیم، عید که میشه، شماها که از تهرون میزنید بیرون، ما تازه میتونیم از تهرونمون لذت ببریم! الانم خونه‌م، فقط حوصله ندارم جوابتو بدم، پیغوم بذار!


تعداد بازدید :  214